Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

bibi63

bibi63

11-03-2011 om 17:17

Ipod, wat doe je ermee (dochter wil er 1)

Hoi,
Onze dochter van 12 wil graag een Ipod (heeft ze spaargeld voor). Maar wat heeft ze daaraan? Is het het geld waard? Ze heeft een mobiel (Samsung star met touchscreen zonder Internet abo). En een DS. Wat voegt de Ipod toe?
Voor de duidelijkheid: Een Internet abo daarop vind ik vooralsnog onzin, maar goed, ik weet er weinig van.
Graag jullie ervaring en kennis!
Gr. Bibi

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mamvantwee

Mamvantwee

11-03-2011 om 17:22

Is leuk hoor

Ik heb sinds drie maanden een (deze) iPod en ik vind het leuk hoor. Spelletjes, sociale media, nieuws en forum. Muziek kan natuurlijk ook, daar is dit ding voor gemaakt maar daar gebruik ik hem niet voor.
Heb je thuis draadloos internet? Dan kan ze daar op inloggen en ook overal waar wifi is, bij vriendinnen of bv de mcDonalds. Maak wel goede afspraken over aankopen in de iStore, want dat kost echt geld. Je moet een account aanmaken bij Apple via iTunes, maar dat wijst zich vanzelf.

Kan me goed voorstellen dat een meid van 12 een iPod wil.

Groet, Mamvantwee

lennest

lennest

12-03-2011 om 22:37

Ipod touch

Bedoel je dat? Een gewone iPod is voor muziek, een gesproken boek of zo. Bij de iPod touch kun je spelletjes downloaden, YouTube bekijken ( met internet: advies, zorg dat je thuis draadloos internet hebt!), hyven, msn'en, Facebook etc. En ja, veel spelletjes zijn gratis, maar sommige kosten geld, vanaf 0,79 tot 3,50 euro, daar moet je goede afspraken over maken.

bibi63

bibi63

13-03-2011 om 14:11

Oke, nog een andere vraag

Met die Ipod wachten we nog even, komt vast weer een nieuwe. Kijken wel na de zomervakantie.
Maar nu een andere vraag (ik zal wel een domme doos zijn.....): Ze heeft nu dus een Samsung Star, prepaid, dus simlock vrij voorzover ik weet. Nu willen we kijken wat het kost (en hoe het moet!) om een internet verbinding daarop te zetten. Er zit nog geen Wifi op dit model, dus kan niet via ons draadloze netwerk. Als ik google dan kom ik op sites waar telefoons worden aangeboden met Internet abo, maar we hebben dus al een telefoon. Hoe kan ik nu regelen dat ze een Internetverbinding op haar telefoon krijgt?
Gr. Bibi

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.