Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pod

Pod

23-09-2012 om 10:49

Ipod?

Mijn zoon heeft zijn zinnen gezet op een Ipod. Ik begrijp dat die alles kan wat een smartphone kan alleen niet bellen. Klopt dat?

Verder kan hij op internet als er wifi is dus heeft hij nooit gedoe met betalen voor internet via mb's toch?

Hij heeft een hele simpele telefoon met een goedkoop abo dus hij hoeft geen extra geld te betalen alleen om appjes te kopen begrijp ik? Kan hij alle appjes downloaden die je dus ook al die smartphones kan spelen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

23-09-2012 om 11:26

Heel veel ja

Vraag: Mijn zoon heeft zijn zinnen gezet op een Ipod. Ik begrijp dat die alles kan wat een smartphone kan alleen niet bellen. Klopt dat?
Ja, dat klopt.

Verder kan hij op internet als er wifi is dus heeft hij nooit gedoe met betalen voor internet via mb's toch?
Ja, dat klopt. Ideaal internetten is het niet, het blijft klein. Maar dat geldt voor de smartphone ook

Hij heeft een hele simpele telefoon met een goedkoop abo dus hij hoeft geen extra geld te betalen alleen om appjes te kopen begrijp ik?
Er zijn veel gratis apps, daar zitten hele leuke bij. Apps kopen kan ook.

Kan hij alle appjes downloaden die je dus ook al die smartphones kan spelen?
Hij kan alles downloaden wat een ipad of iphone ook kan downloaden. Er zijn apps die alleen op android systeem werken, die kan hij dus niet spelen. Maar dat geldt andersom ook.

Goede keus hoor, een ipod

Inge M

Inge M

23-09-2012 om 14:40

+ gratis berichten sturen

Naar mensen met een I-pod, pad of phone kan hij gratis berichten sturen of Face-timen (bellen met beeld). Ik neem dan wel aan dat hij de Ipod Touch wil hebben.

Snuggle's

Snuggle's

24-09-2012 om 00:36

Geen whatsapp

Er kan geen whatsapp op een iPod, daar moet je een telefoon nummer voor hebben.

Merel

Merel

24-09-2012 om 13:48

Veel

Zoon heeft een ipod. Hij kan me bellen via skype of berichtjes sturen. Verder kan dat ook nog via twitter (dan doen we alleen prive-berichtjes, want niemand hoeft mee te lezen) verder kijkt hij er in bed nog wel eens tv op (jaja heel klein maar hij vindt het leuk) Wij hebben ziggo, dus hij heeft een ziggo app-je. Op veel plekken kan je online met wifi, op school bijv. en sowieso thuis. Bij opa en oma heeft ie het wachtwoord gekregen en ingevuld en dat staat er dan blijvend op (hoeft ie niet in te loggen bij opa en oma bijv.) Het is een erg leuk ding, hij is er al 2 jaar zoet mee (en dat is lang voor hem)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.