Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

17-07-2011 om 10:15

Kan bestandje niet verwijderen

Ik heb een simpel wordbestandje (niet door mijzelf gemaakt) wat ik niet kan verwijderen. Als ik het probeer krijg ik constant de melding dat het niet verwijderd kan worden omdat het geopend is in word maar word is niet eens open.

Iemand een tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

17-07-2011 om 12:24

Ook wel eens gehad.

Ja dat herken ik. Meestal kan ik het wanneer ik opnieuw opstart wel weggooien. Vraag me niet waarom, computer 'denkt' dan dat het al geopend is. Soms lukt het me wel te verplaatsen naar het buroblad, dan herinner ik het me bij de volgende opstart meteen dat ik het in de prullenbak moet gooien. (ik neem niet de moeite om de computer helemaal af te sluiten en op te starten hoor, dat doe ik de volgende keer dan maar).

Merel

Merel

17-07-2011 om 14:03

Eigenaardig

Hee wat eigenaardig! Staat er misschien ergens bij eigenschappen dat het beveiligd is? Een slotje ofzo?
Ik heb wat dingetjes gegoogled:

rechts klikken op map -> eigenschappen -> beveiliging -> bewerken... -> en dan gewoon bij alles "toestaan" aanvinken voor jezelf
Als dat lukt druk je op "toepassen" en daarna zou je als het goed is de map zonder problemen moeten kunnen verwijderen

als dit het niet is, schrijf dan eens de precieze tekst van de melding op, en ga daarmee googlen, vaak vind je dan wel een oplossing.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.