Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-07-2012 om 21:34

Kan ik met een andere apple id facetime ed instellen?

Kind heeft een iPodtouch gekocht. Aan de mac gehangen, hier en daar wat geklikt en apps overgezet. Nu zit mijn apple ID op haar apparaat. Ik dacht dat dat niet erg was maar nu kan kind geen facetime of imessage gebruiken en krijgt kind in het gamecenter steeds de melding 'welkom terug, Rosa van der Zanden'.
Hoe kan ik het zo veranderen dat mn facetime en imessage werkt?
Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

10-07-2012 om 22:12

Id bijmaken

Mijn kinderen hebben een gmailaccount gekregen toen ze een ipad kregen. De gmailaccount gebruiken ze voor de appleID. Deze kunnen ze niet gebruiken om spellen te downloaden, daarvoor gebruiken ze mijn account. Maar ze gebruiken deze account wel voor facetime.
Dit werkt prima. Soms starten ze iets op en popt de verkeerde id op, dan loggen ze uit en loggen in met de juiste account. Als facetime eenmaal ingesteld staat, werkt het geweldig. Hier vanavond nog 'gebeld' met neefje in Zuid Amerika!
Ook berichten en mail komen op deze manier op de juiste plek terecht

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-07-2012 om 22:37

Inloggen lukt niet

Ik heb een hotmailadres aangemaakt, in het facetime- en imessagescherm krijg ik wel haar e-mailadres te zien maar wanneer ik inlog krijg ik de melding dat of het adres of het ww niet klopt. Aargh ben er al vanaf half negen mee bezig, zo moeilijk kan dit toch niet zijn?!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-07-2012 om 22:40

O ja, en account opnieuw aanmaken gaat ook niet

Want er is al een account met deze naam.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

10-07-2012 om 23:20

Gelukt

Ik heb heb een ander e-mailadres gemaakt en ben opnieuw begonnen. In een vloek en een zucht was het gepiept . Klopt het dat je niet met verschillende id's apps kunt downloaden?

Rosa van der Zanden

Annet

Annet

11-07-2012 om 17:25

Met verschillende id's kun je wel apps downloaden

Doen wij ook. Lukt zowel vanuit itunes als vanuit ipad.
Maar wat mij niet lukt is een apple-id gebruiken bij het downloaden waaraan geen creditcard of waardebon is verbonden. Hoewel ik hier bij ool las, dat dit wel kan.
Nu hebben de kinderen een eigen id tbv factetime, berichten en mail. En hebben beide ouders een eigen id waarop de spellen worden gedownload.

Annet

Zonder creditcard een ID is geen probleem. Als je een ID aanmaakt moet je via iTunes een gratis app 'kopen' en zo kun je het omzeilen. Weet het niet meer helemaal exact maar ik kwam er via google makkelijk achter.
Hier op de iPod van dochter ook 2 id's trouwens.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.