Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kan niet meer heen en weer-tabbladen?

Iemand een oplossing??

Als ik een link open in een nieuw tabblad, dan kan ik ineens niet meer heen en weer switchen van het ene tabblad naar het andere...(je klikt dan gewoon op het tabblad en dan zou deze zich moeten openen..maar dat heeft ie opeens anders bedacht?? Hellup!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Welke browser?

Welke browser gebruik je?
Zelf gebruik ik al enige tijd Chrome en tot voor kort was ik daar erg blij mee, maar de laatste tijd ken ik het probleem wat jij hebt ook. De ene keer gaat het goed, de andere keer is het gedoe. Of dan typ ik een adres in de adresbalk en dan gebeurd er vervolgens niets, na een tijdje staat er dan 'blank'.
Heb nu Safari geinstalleerd, maar heb nooit zo'n zin om dan weer alles opnieuw te leren kennen en alles te importeren. Maar heb al wel gemerkt dat het veel sneller is dan Chrome en Mozilla.
Misschien is er verder iets in opties in te stellen? Of de boel sluiten en opnieuw openen a la windows, maar dat zul je vast al wel gedaan hebben.
Kan het verder ook niet zo bedenken... misschien je browser updaten?
Groet, heli
(met Ziggo! Lang niet zo snel als beloofd natuurlijk, niet wireless in ieder geval, aan de kabel is het wat beter, maar verder tot nu toe, afkloppen, alles oké...)

Mien*

Mien*

28-10-2010 om 22:06 Topicstarter

Heli

firefox heb ik, het is al opgelost, het kwam doordat er nog in een ander tabblad een popupje stond met de melding dat er post was, toen ik die tegenkwam en wegklikte, toen was het klaar (klop klop knock knock)erg onhandig!

Hmmmm dus aan de Ziggo, I keep my fingers crossed voor je!

Thx voor het meedenken, t is net opgelost, dus ik dacht: snel even melden voordat iedereen zijn hoofd erover breekt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.