Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Marianne

Marianne

26-12-2012 om 12:25

Keuzestress

Ik mag van Santa een nieuwe telefoon! Nu was er wat keuzestress bij de gulle gever en moet ik het zelf uitkiezen. Dat verplaatst enkel de stress .
Volgens puber is Samsung de enige serieuze optie op een Iphone na maar dat is buiten budget, en ik wil kunnen wappen met de kinderen.
Ik zie zoveel verschillende types, wat is nu een prettige? Het budget is zo'n ?200,- en ik wil hem simlockvrij. Moet het een mini worden (aanbieding bij de Dixons) of juist een Ace (aanbieding bij Kijkshop) of toch een andere?

Marianne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

26-12-2012 om 13:25

Net gekocht

Ik heb net een nieuwe mobiel gekocht bij de mediamarkt. Volgens de verkoper was Alcatel een goede keus voor een budget onder de 200 euro. Ik hoefde geen geweldige camera maar wel een groot scherm. HTC was volgens hem goed in de duurdere modellen (Mijn man is erg tervreden met zijn dure HTC) en Samsung heeft vooral veel goedkope modelletjes (leuk voor pubers).
Thuisgekomen de reviews op internet gelezen en de camera is matig maar snelle processor en een goed touchscreen, precies wat ik wilde dus. Ik heb de Alcatel onetouch 991.
Mijn zoon mocht er even mee spelen en wilde gelijk zijn Samsung Galaxy Ace ruilen voor de mijne .

Bloemetje11

Bloemetje11

27-12-2012 om 19:42

Intern geheugen

Ik heb vorig jaar een nieuwe smartphone gekocht en was er heel blij mee tot dat ik er achter kwam dat het interne geheugen heel klein is. Er gaat namelijk ook nog geheugen op aan het besturingssysteem zodat er netto maar weinig over blijft. Ik dacht dat te kunnen opvangen door een grotere geheugenkaart te nemen. Echter, niet alle apps kunnen daar naar toe worden gekopieerd. Jammer, want ik krijg nu dagelijks een bericht dat het geheugen vol is. Heel irritant. Ook niet al op de telefoon geinstalleerde apps kunnen worden verwijderd. Lees in ieder geval de reviews.....

Succes met je keuze !

Merel

Merel

27-12-2012 om 19:58

Klopt bloemetje

Ja klopt, dat heb ik met de samsung galaxy ace. Hij was niet zo duur, € 160,- prepaid, maar bij mij is het geheugen ook al bomvol ondanks groot kaartje wat erin zit (wat helemaal niet vol zit, maar ligt aan het interne geheugen) Nu vind ik het niet zo'n ramp, hoef niet zoveel apps en als ik iets wil doe ik weer iets anders weg (zo suf) maar als mijn dochter deze mobiel had zou ze daar echt van balen!

Vera*

Vera*

28-12-2012 om 10:34

Ap2sd

Toen ik op zoek was naar andere informatie kwam ik de app ap2sd tegen. Die zorgt er voor dat je apps van je telefoongeheugen naar je sdkaartje overgezet worden. Er zijn er nog meer die het zelfde doen.

Marie

Marie

28-12-2012 om 11:04

Ap2sd werkt niet altijd

Hoi
Ik heb ook een Galaxy Ace en ook bij mij zit het interne geheugen vol.
En natuurlijk heb ik ook Ap2SD geprobeerd, maar lang niet alle Apps laten zich op de SD-kaart zetten helaas.

Marianne

Marianne

29-12-2012 om 23:24

Gekocht

Ik kwam er écht niet uit, ook niet met jullie tips. Ben naar een winkel gegaan waar je alles vast kon houden en in werking kon zien. Best gek eigenlijk, dat je normaal de koopwaar kunt 'keuren' maar dat dit bij telefoons niet kan. Heb veel winkels met een kartonnen display gezien.
Er waren twee toestellen binnen mijn budget en die lekker werkten, volgens de verkoopjongen was de één ondanks dat het een iets goedkoper toestel is toch een fijnere. Ik was het zat, man was het zat en ik heb een Samsung Gio gekocht. Fijn toestel, werkt makkelijk. Thuis op internet gekeken en het schijnt niet zo'n prettig toestel te zijn. Nu was mijn vorige nog uit het jaar kruik, misschien dat dit er mee te maken heeft maar ik ben er blij mee!
Marianne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.