Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

18-09-2010 om 21:53

Krijg kruidvat mobiel niet opgewaardeerd

Ik heb een Kruidvat sim-only startpakket gekocht. Na veel gedoe is het gelukt mijn 'oude' telefoon te unlocken en nu moet ik het beltegoed erop zetten. Op de beltegoedbon staat dat ik moet intoetsen: *101*beltegoednr# , maar ik krijg steeds de melding code onbekend (o.i.d.). Volgens de website van Kruidvat toets ik dan het nummer verkeerd in, of is de bon verlopen, of al gebruikt. Dat is allemaal niet het geval.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Je moet toch gewoon in het eerste schermpje (waar je ook telefoonnr intoetst om te bellen) die opwaardeercode intoetsen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

19-09-2010 om 09:04

Hier vaak moeten herhalen

Ik zat vorig weekend met hetzelfde probleem. Samen met dochter hebben we het meerdere keren geprobeerd, zij oplezen en ik intoetsen.
Uiteindelijk is het gelukt.
Je moet inderdaad sterretje code hekje intoetsen (zonder spaties) en daarna op de groene toets.

Daarna kon ik de telefoon nog niet gebruiken. Ik heb me toen via internet aangemeld. Daarna werkte de telefoon wel.

Je zou het met een andere telefoon kunnen proberen. Misschen dat het toch aan je toestel ligt. Dit uitproberen kan geen kwaad. Je kunt daarna de simkaart gewoon weer in je eigen toestel stoppen.

Vic

Vic

19-09-2010 om 14:03

Sterretje code hekje

Op de bon staat sterretje 101 sterretje code hekje. Datzelfde heb je dus een aantal keren geprobeerd? Waardoor kwam het dat het eerder niet lukte?

Vic

Vic

19-09-2010 om 20:32

Hij doet het

Heel bizar. De standaard oplossing van uit- en aanzetten bleek hierbij ook te werken. Vandaag lukte het in een keer.

Annet

Annet

19-09-2010 om 22:05

Gelukkig maar

Ik heb namelijk geen idee waarom het eerst niet lukte.
Kun je nu ook bellen?

Vic

Vic

19-09-2010 om 22:30

Na wat gedoe

Het was nog even een gedoe, maar uiteindelijk kunnen we bellen en sms'en (en gebeld worden, want dat lukte eerst niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.