Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mirjam

Mirjam

19-03-2011 om 21:16

Kun je zien of er iemand op jouw hyves geweest is?

Ik wil af en toe kijken wat mijn dochter van 14 allemaal op haar Hyves uitspookt. Dat kan ik doen op haar eigen computer, maar ik kijk ook wel eens via haar broer op haar Hyves. Ze heeft haar profiel afgeschermd, dus kan ik zo wel lezen waar ze allemaal mee bezig is.
Mijn vraag: kan ze zien dat haar boer (ik dus op haar Hyves is geweest?
Ik kan natuurlijk zelf ook een profiel maken en vragen of ik vriend mag zijn.
Hoe doen jullue dat? Controleren jullie ook wel eens?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Hier is het ook zo dat IK de Hyves van dochter (9) heb aangemaakt en ook alle meldingen binnen krijg per mail. Weet dochter en ze heeft van mij ook uitgebreide uitleg gekregen over wat wel kan/mag en niet. Meer kun je niet doen en in principe hoef ik dus ook niks te controleren.

En je kunt inderdaad niet zien dat je op haar hyves hebt gekeken.

pooh bear

pooh bear

19-03-2011 om 22:52

Gold member

Alleen als je gold member bent kun je dat Zien.

kaatje1972

kaatje1972

20-03-2011 om 17:52

Niet helemaal waar

Als je Goldmember bent kun je idd zien wie jouw Hyves heeft bezocht MITS ze hun "zichtbaarheid" AAN hebben staan! Zet je in je instellingen je "zichtbaarheid" UIT dan kan niemand zien dat je ergens geweest bent, ook Goldmembers niet.

Buk

Buk

20-03-2011 om 19:51

Precies kaatje

zo is het inderdaad, zelfs Goldmembers kunnen niet zien dat je langs bent geweest als je je zichtbaarheid uit hebt staan.

Verder zou je op het moment van inloggen ook jezelf nog offline moeten zetten ipv online. Je zou jezelf anders misschien kunnen verraden omdat je profielfoto weer helemaal vooraan komt te staan in haar rijtje foto's met vrienden. Als diegene waarvan je het hyvesprofiel gebruikt op dat moment op school of anders is, en de foto verspringt toch dan zou ze al kunnen bedenken dat iemand anders gebruikt maakt van dat profiel. Vergezocht maar om alles uit te sluiten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.