Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

20-09-2010 om 12:46

Laptop prijzen

Ik heb mijn dochter min of meer een (nieuwe) laptop beloofd voor haar 12e verjaardag. Bij Mediamarkt zie ik prijzen variërend van 319 tot bijna 2000 euro. Alle verschillende specificaties zeggen me niet zoveel, maar zou een pc van 319 euro voldoen voor schooldoeleinden en internetten?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kan

Wij hebben jarenlang een niet al te dure Acer gehad. Werkte voor ons prima. Alleen ging na een paar jaar de accu stuk.

Wel een tip: kijk en vergelijk en onderhandel bij de MM. Scheelde bij ons ook meer dan honderd euro (we krijgen bij MM de prijs die Bol had).

Pelle

Haha, het verhaal zit zo: ik zat thuis toevallig bij de pc en vriend was op stap om laptop te kopen. We hebben contact gehad tussendoor over welk merk en de prijs. Ik checkte kieskeurig en andere sites. Zo hadden we dus de laptop gevonden die we wilde hebben. Alleen online bij Bol dus iets goedkoper zag ik terwijl vriend bij de MM was. Even babbelen en het was geregeld die prijs

Daarbij vind ik dure dingen kopen toch fijner in een winkel. Je kunt even kijken/voelen/testen en ook zo weer terug voor garantie.......

Vic

Vic

22-09-2010 om 09:42

Mediamarkt

Mijn eigen laptop komt ook bij Mediamarkt vandaan, was wel wat duurder dan 300 euro, en doet het na 4 jaar nog steeds prima. Helaas voelde dochter niets voor een uitruil waarbij zij mijn oude krijgt en ik een nieuwe neem. Ik vind het wel zo handig om een pc te kopen bij een winkel 'om de hoek' voor het geval je wel problemen krijgt.

Vic

Vic

22-09-2010 om 14:06

Dan ga ik daar ook eens kijken

OK, ik ben al vaste klant bij BOL en met boeken en cd's gaat het allemaal heel goed. Ik ga dus ook t.z.t. kijken wat zij te bieden hebben.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.