Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nona

Nona

30-12-2010 om 09:28

Leuk ds spel

Ik ben op zoek naar een DS spelletje voor mijn zoon van vijf. Hij heeft wat geld gekregen en wil graag een nieuw spel kopen. Omdat we de laatste keer met een te ingewikkeld spel (pokemon) thuis zijn gekomen wil ik me nu wat beter voorbereiden. Super Mario vindt hij erg leuk, Dora- en Diego-achtige dingen eigenlijk te eenvoudig en hij kan nog niet lezen.

Iemand een leuke tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
vlinder72

vlinder72

30-12-2010 om 10:11

Mijn kinderen

vinden de twee Playmobil spelletjes erg leuk. Je moet wel even helpen om de missies voor te lezen maar ze hebben daarna zo door wat de bedoeling is. En het is in het Nederlands.

Verder is hier een succes:

Animal Genius (staat al jaren met stip bovenaan)
Mario Party
Monster trucks
Pokemon (juist onze 5 en nu 6 jarige). Ik snap er zelf niets van maar hij vindt de ene na de andere Pokemon)

Yaron

Yaron

30-12-2010 om 12:03

Mario kart

Hier vonden ze op die leeftijd Mario kart het leukst. En verder Cars en Diego.

Guinevere

Guinevere

30-12-2010 om 12:05

Mario kart

Hier bij onze 3-jarige is Mario Kart en Mario en Sonic op de Olympische spelen favoriet. Bij allebei hoef je niet te kunnen lezen. Alleen af en toe bij het aanzetten van het spel.

*bloempje

*bloempje

30-12-2010 om 14:21

Diversen

Lillyfee...met memory, kleuren enz.
Beegame (soort maja de bij)
strawberry shortcake
Dora en Diego hoef je niet echt voor te kunnen lezen dus die kunnen ook en inderdaad Mario kart of mario Bros.

Annet

Annet

30-12-2010 om 20:23

Favorieten bij 5/6 jarigen

Willekeurige volgorde:

- Cars (racespel)
- Mario Kart (racespel)
- Animal Genius (goedkoop, leest alles voor, kind leert van alles over dieren, ook leuk voor 8-9 jaar)
- playmobil (o.a. piraten, wel wat lastiger om te doen)
- Serie van Tim Power, (politieman, automonteur, etc.) Volgens mij nu ook voordelig te koop.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.