Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leuk x box spelletje voor 10 jarig meisje?

Ik word vast naar digitaal verplaatst, maar ik begin lekker hier!!

2 zonen hebben vorig jaar van hun eigen geld een X box gekocht & jongste (dochter) van 10 wil nu ook wel eens iets op de X box spelen (mag van de jongens hoor, maar wat de heren aan spellen hebben gescoord vindt ze natuurlijk helemaal niks)

Nu zegt mijn gevoel dat een X box een echt jongensding is. ik weet niet waarom. Maar heb ik ongelijk? Wat is een leuk meisjesspelletje? (even ter info..we hebben geen kinect, dus ze moeten wel een zapper vasthouden)

Dank!!

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

21-11-2011 om 22:43

Laura's passie

Hallo
Hier vinden de meiden spelletjes van Laura's Passie erg leuk op de DS (wij hebben geen X-box), wellicht vind jullie dochter dat ook leuk?
http://www.bol.com/nl/s/games/zoekresultaten/Ntt/lauras+passie/Ntk/games_all/Nty/1/N/1283+1285+5260+7373+3135/index.html
Groetjes

IngridT

IngridT

22-11-2011 om 18:55 Topicstarter

Dank!

Paarden zijn niet zo haar ding, dus Laura wordt het niet denk ik. Dat playbacken lijkt me lollig, en ik heb ook zelf nog iets op Bol gevonden wat ze denk ik wel heel leuk vindt (viva pinata..al best oud, maar erg meisjeachtig & zeer lovende recensies). Ik dub nog eendagje en bestel dan iets. (Bij die Lips moet je volgens mij nog wl separaat microfoons kopen? )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.