Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

vraagje

vraagje

01-02-2013 om 10:56

Loi professional web design vraag

Ik heb onlangs de basiscursus web design afgerond van de LOI. Nu wil ik verder met Professional web design. Een van de software eisen is een pakket van: Adobe Creative Suite web Premium. Mijn man zit in de IT en wist mij te vertellen dat dit pakket behoorlijk prijzig is…

Nu is mijn vraag, heeft iemand deze cursus al gevolgd of is nog bezig met deze cursus en wat wordt er nu precies van je verwacht mbt dit Adobe pakket? Wellicht kan het goedkoper aangeschaft worden? Hoe zit het nu precies want LOI zegt daar niets over.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

01-02-2013 om 14:49

Eens bellen

Je zou eens kunnen bellen met de LOI misschien? Het zijn namelijk wel heel veel programma's die in dat pakket zitten. Vraag me af of je ze werkelijk allemaal gaat gebruiken.
Verder zou ik me ook even verdiepen in de Adobe site, je kan namelijk lid worden van de Creative Cloud en dan kan je bij al die programma's voor 30 euro per maand (maar dan is het wel speciaal voor studenten) kijk maar eens op de website van Adobe, of je belt ze even. Er is een heel vriendelijke klantenservice.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.