Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

blont

blont

02-02-2011 om 21:20

Luie overstapper - aaahh help even!

Wij hebben al sinds mensenheugenis vaste telefoon van KPN (willen we houden)
We hebben ISDN internet van XS4all (heel tevreden mee)
We hebben kabelTV (ouderwetse TV) van Ziggo (hm, matig).

Het wordt dus hoog tijd voor een verstandig pakket, want dit is natuurlijk hartstikke oneconomisch.

Please, wie denkt mee over wijze wijzingen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

03-02-2011 om 00:35

Blont

Ik ben niet helemaal onpartijdig, ik werk voor de een en ben geabonneerd bij de ander, maar ik ben erg tevreden over een abonnement via de kabel. Zeker als je overstapt naar een pakket met daarin digitale televisie, dan wordt de kwaliteit van tv kijken beter. Er zullen steeds meer zenders uit het analoge aanbod verdwijnen, dus áls je overstapt op een alles in 1 abonnement, raad ik je echt aan om daar digitaal in mee te pakken. Ik zou eens rondkijken op de website van Ziggo, omdat je daar al klant bent tenslotte, naar de mogelijkheden en aanbiedingen.

NaShA

NaShA

03-02-2011 om 12:33

Ziggo

kwam wel vaak negatief in het nieuws, ik weet niet of dat nog het geval is.

Ik heb ook geen combinatie-pakketten. Bellen en internet bij xs4all, tv bij UPC

Geen ziggo

(ik kan het niet laten)

Tenminste geen internet en telefonie. Het internet gaf hier al problemen toen Ziggo nog @home was, slecht bereikbare helpdesk, daarnaast ook niet bepaald vriendelijk.

Ben al jaren over op Tiscali/Telfort, dat bevalt me prima
(TV nog wel van Ziggo, daarover geen klachten)

Ik denk dat je gewoon pech hebt als je op een bepaald plekje in de rij zit van internetgebruikers in je wijk.

Bij Ziggo zaten wij op een brakke plek, elke keer verbinding eruit, soms dagen, soms een halve dag. Meestal gedoe op donderdag (dan zaten we tot na het weekend zonder...3 werkdagen enz enz)

Ik denk dat dat geldt voor alle internetproviders. Mijn buurman zit bijv. al jaren tevreden bij Ziggo (eerder ook bij @home) hij heeft bijna nooit problemen, terwijl het bij ons schering en inslag was.

Xs4all staat erg goed bekend!

Kaaskopje

Kaaskopje

05-02-2011 om 00:45

Mien

Ik werk inmiddels zo'n 3 jaar voor 'de kabel' en ben begonnen bij Multikabel, een van de drie bedrijven waar Ziggo uit is ontstaan, en tóen was al bekend dat @Home helaas niet de beste van de drie was en dat er op Casema ook veel te mopperen was. Multikabel was klein maar fijn. Nadat het Ziggo was geworden kregen we ook de klanten van @Home te zien en ik weet niet wat ze daar hadden gedaan, maar de teksten waren totaal onleesbaar zonder uitleg. Wat een ramp. Ik wil maar zeggen @Home is niet Ziggo. @Home is verleden tijd. Net als Casema en Mulitkabel.
Pelle heeft al laten zien hoe groot Ziggo is en als je het dan eens omdraait zul je zien dat het aantal tevreden klanten heel wat groter is dan de ontevreden klanten. Tot zover Ziggo ☺ Iedereen moet zich lekker abonneren bij het bedrijf waar hij/zij zich bij thuis voelt. Zo heb ik een vooroordeel tegen Tele2 terwijl ik daar toch ook tevreden geluiden van hoor.

Sarcas

Sarcas

05-02-2011 om 14:51

Xs4all

Binnenkort komt xs4all ook met een tv abo. Geen idee hoe het er uit gaat zien, maar het gaat in ieder geval via internet lopen. Je hebt dan wel een ander soort aansluiting nodig (VDSL). tegen die tijd komen er vast interessante aanbiedingen.

Waarom wil je telefonie bij KPN blijven houden?

S.

Tele2

Hebben wij, wat een drama, zo vaak doet de tv het niet, moet ik weer alle stekkers eruit trekken en dan gaat meestal de hele boel het wel weer doen, maar als ik dit gemiddeld een keer per week moet doen baal ik daar wel van. Internet is wel goed, niet speciaal wel goed. Telefoon is heel erg duur van ze, valt elke maand zo erg tegen.
Muizemeis

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.