Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Luisterboeken: hoe op de mp3-speler?

Ik heb verscheidene luisterboeken in mp3-formaat voor mijn zoon. Als ik ze op de mp3-speler wil zetten, gebeurt er dit: de boeken die over meerdere mapjes verdeeld zijn, komen in de verkeerde volgorde op de speler. Bijv.: track 1, track 1, track2, track 2 etc. etc. Hij speelt gewoon eerst alle tracks 1, en zo verder. Wat doe ik eraan?!
Ik heb geprobeerd de mapjes een andere naam te geven, maar dat helpt niet, "Meszak2" komt net zo goed in dezelfde map als "Zakmes1", hoe dat ding weet dat dit 2 delen zijn van hetzelfde boek, snap ik ook niet......

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

10-07-2009 om 20:23

Hernoemen

Geef binnen de map (per deel van het boek) de bestanden een andere naam. Bijvoorbeeld: 01-01 voor het eerste bestand van het eerste boek. Het volgende bestand heet dan 01-02. De volgende map (= volgende deel) heet dan 02-01, etc etc.
Het is belangrijk dat je nummert met de 0 ervoor (voor de betanden 1-9). Anders komt 10 voor 1. Als je met de 0 nummert, komt 01 voor 10. En dat heb je speelruimte tot 99. Dat is ruim voldoende.

Anneque

Anneque

11-07-2009 om 11:29 Topicstarter

Super!

Ga ik gelijk doen, bedankt!

Anneque

Anneque

11-07-2009 om 13:08 Topicstarter

Ik snap er niks van!

Hij doet het niet! Ik heb gedaan wat jij zei, hielp niet. Toen heb ik bij een boek alles in één map gedaan, en gewoon doorgenummerd van 1-37 (dus geen aparte hoofdstukken met aparte tracks meer, maar gewoon 37 hoofdstukjes). Krijg ik tóch nog: track 01, track 01, track 02, track 02 etc. etc. Ik snap er echt niks van?!

Lynna

Lynna

11-07-2009 om 16:15

Wat ik doe

Ik heb een Harry Potter luisterboek op de juiste volgorde op mijn ipod staan.
Wat ik deed is:
hh15-8 Harry Holde Langs Hagrid
hh15-9 Harry Voelde Een Stekende Pijn

Zo werkt het bij mij wel. Maar het is wel veel werk om alles te hernoemen, als iemand een snellere methode weet hou ik me ook aanbevolen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.