Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Met welk programma zet ik avi om naar dpg?

Ik wil graag filmpjes op de ds zetten. Nu heb ik al iets omgezet van DVD naar AVI. Dit is gelukt. Nu moet het nog van AVI naar DPG. Maar waar vind ik een gratis progamma? Ik heb SUPER al geprobeerd maar ik kan hem op één of andere manier niet erop krijgen. Hij laadt maar tot 99% en dan houdt hij niet meer op.

Wie kan me een gratis programma aanraden waarmee het wel lukt?

Gr. K. ersje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Thursday Next

Thursday Next

19-06-2011 om 12:24

oregano

oregano

19-06-2011 om 12:28

Thursday Next

Thursday Next

19-06-2011 om 14:51

Kersje

Ik heb geen ervaring met dit programma, en ik kan het niet proberen want ik heb geen windows. Ik dacht eerst dat het met ffmpeg zou kunnen maar dat is helaas (nog) niet mogelijk. Maar misschien heb je hier nog iets aan?
http://ds.gayadesign.nl/?p=23
Ik kan wel even verder voor je zoeken, hier is sinds kort ook een ds in huis dus misschien komt het nog wel van pas.

Sarcas

Sarcas

19-06-2011 om 16:03

On-line

Misschien is dit iets, online, dus geen programma nodig:

http://video.online-convert.com/convert-video-for-nintendo-ds

S.

oregano

oregano

19-06-2011 om 18:45

Dit gevonden:

Ik heb een tijd geleden hetzelfde probleem gehad, is toen eenvoudig opgelost door iemand, ik zal even heel diep nadenken hoe dat toen is opgelost. Vond nog wel deze tekst:

Op het genoemde moment moet het bijna gedownloade bestand uit de tijdelijke opslagruimte worden overgehaald naar de plek waar het uiteindelijk terecht moet komen. Dáár gaat het dus mis! Twee dingen om te proberen: (1) 'CCleaner' (= 'www.ccleaner.com') laten draaien en (2) uw rechten controleren in de map waarin de downloads terechtkomen. Probeer eventueel een andere downloadmap. Wat zijn eigenlijk überhaupt uw rechten? Maak van uzelf eens de 'Administrator', want die mag – vrijwel – alles.

Verder heb ik zelf veel baat van de site: www.helpmij.nl, het forum. Als je daar een vraag stelt heb je meestal binnen no time div antwoorden.
Succes!

oregano

oregano

19-06-2011 om 19:18

Er gaat me een lichtje op...

Misschien had dat stoppen met 99% bij mij toen te maken met iets wat onder op het downloadscherm staat, een regel met een vakje wat je wel of niet moet aanvinken, zoiets staat mij bij. Iets werd aangevinkt of net andersom en het probleem was opgelost.

Stoppen met 99%

Bij mij lag dat aan mijn firewall, die vroeg of het programma iets mocht doen, maar omdat ik dit soort dingen meestal laat doen als ik zelf niet met de computer bezig ben zag ik die melding nooit en als ik terugkwam stond het op 99% en was de firewall er vanuit gegaan dat het kennelijk niet mocht en was de melding van mijn scherm af. Het heeft een tijd geduurd voor ik het een keer zag gebeuren.

Annet

Annet

20-06-2011 om 21:27

Dit wil je misschien niet horen

Tegenwoordig kun je voor ongeveer 60-70 euro een dvdspeler voor in de auto kopen. Lijkt me een stuk makkelijker
Hang dat ding in het midden van de auto, en drie kinderen kunnen tegelijk kijken.
Ook ideaal op regenachtige ochtenden tijdens de vakantie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.