Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ellen

Ellen

21-06-2011 om 23:25

Met welke gsm goed internetten

Ik heb enige tijd geleden mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Heb nu een abo met internet erbij. De telefoon die ik erbij kreeg was echter geen succes (touchscreen is toch niets voor mij. Ik heb toen een LG aangeschaft met qwerty toetsenbordje. Bevalt me heel goed echter het internetten lukt niet echt goed (heel traag). Toen kreeg ik een oudere Blackberry van een vriend kado en daarmee dacht ik zeker op internet te kunnen. Kan ook wel, echter... daar moet ik weer één of andere Blackberry service bij afsluiten wat me € 10 extra in de maand gaat kosten.

Nu ben ik maar op zoek gegaan naar een niet al te duur toestel waar ik toch goed op kan internetten. Mijnheer bij de helpdesk bij Vodafone raadde me een Samsung of HTC aan. Nu ben ik gaan speuren maar ik zie zo veel Samsungs..

Daarom: wie weet/heeft een goed betaalbaar toestelletje waar internet goed op werkt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jacquel

Jacquel

22-06-2011 om 17:50

Prijs is gelinkt aan snelheid

Aangezien ik maar eens in zes jaar een nieuwe telefoon neem, ben ik er onlangs uitgebreid voor gaan zitten. En had ik er ook wel geld voor over.

Wat ik deed is naar www.kieskeurig.nl gaan. Daar kun je aangeven aan welke eisen een telefoon minstens moet voldoen (bv. Qwerty-toetsenbord) en dan krijg je een heel rijtje voorgeschoteld. Als je dan de prijzen vergelijkt, blijkt altijd dat de duurdere versies het snelste internet hebben. Dus je moet toch een afweging maken. Ik heb nu de HTC Desire Z, online gekocht, scheelt 100 euro! Maar was nog altijd 340 euro.

Overigens is uit een recente test (ik dacht Consumentenbond) gebleken dat de Blackberry tergend traag is! Ver uit de buurt blijven, dus.

Je zou kunnen overwegen om een tweedehands toestel aan te schaffen. Er zijn altijd mensen die het nieuwste van het nieuwste willen en dus een goed werkend toestel kwijt wilen.

margje van dijk

margje van dijk

23-06-2011 om 10:07

Swypen?

Met de Samsung Galaxy kan ik swypen. Dat is een beetje vegen over de letters op het scherm, ipv ze echt een voor een aan te moeten tikken, en aan de hand van het 'pad' leidt-ie af welk woord je wilt hebben. Het is echt heel handig! Wel heel even wennen, maar daarna gaat het veel sneller dan met een qwerty toetsenbord.

Verder geen advies

Margje

Samsung

Ik heb een Samsung Apollo en eigenlijk al jaren een Samsung toestel. Bevalt me het beste.

Maar een Samsung heeft een touchscreen en dat vind je lastig, dus dan is een Samsung wat minder geschikt voor jou lijkt me.

Over dat swypen: ik heb het een poosje uitgeprobeerd maar ik vind het helemaal niets. Misschien moet je er handig in worden maar laat mij maar lekker met mijn digitale toetsenbordje de letters een van een aantippen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.