Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Album

Album

25-11-2011 om 23:22

Mijn album, maar dan voor video's

bestaat dat eigenlijk? Ik wil binnenkort een filmpje plaatsen, maar niet op youtube, want dan kan iedereen het zien, maar net als foto's bij mijn album alleen de mensen die ik selecteer

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

26-11-2011 om 09:57

Iets anders

Van mijn album weet ik het niet, maar je kan ook filmpjes op facebook plaatsen, en als je je facebook dan zo hebt ingesteld dat alleen je vrienden kunnen kijken, dan is het verder prive dus. Maar ik denk dat er eigenlijk wel meer mogelijkheden zijn hoor, zag er onlangs ook een reclame van op tv (iets van windows, met zo'n dansende man)

Album

Album

26-11-2011 om 14:08

Facebook liever niet

dan verplicht ik mensen een account daar aan te maken. Als er niks is zoals "mijn album" brand ik het maar op een DVD denk ik.

Inge M

Inge M

26-11-2011 om 15:54

Wel youtube

Ook bij Youtube heb je de mogelijkheid om te kiezen voor beperkte toegang. Er zijn twee mogelijkheden:
1. iedereen die het precieze webadres kent van het filmpje
2. iedereen die het juist wachtwoord heeft

Standaard staan filmpjes bij youtube op openbaar. Wel even wijzigen dus.

mix

mix

26-11-2011 om 15:57

Photobucket.com

jij maakt een account aan, slaat de filmpjes op vanaf je pc en stuurt een link in een email naar de mensen toe. Zij hoeven daar geen account voor aan te maken.
Wel op prive zetten het account, dan zien ze alleen die ene link ipv dat ze nog kunnen doorklikken naar de volgende filmpjes.

Ben zelf even niet online geweest op het account, dus wie weet zijn er nieuwe of veranderde instellingen bijgekomen.
ook met foto's is het ideaal. Niks downloaden voor de ander, enkel de link aanklikken.

Album

Album

26-11-2011 om 16:19

Photobucket

heel toevallig heb ik daar ook nog een account inderdaad, al heel oud en lang niet gebruikt, daar zal ik eens kijken.
You tube zou eventueel ook nog kunnen begrijp ik dus.

Album

Album

26-11-2011 om 16:43

Super!

uitgetest, alleen met een wachtwoord ingesteld en op photobucket kan het filmpje staan straks, nu nog even van de camera afhalen!

mix

mix

26-11-2011 om 18:18

Mooi, kijk alleen

uit dat mensen niet door kunnen klikken op "volgende" als dat niet jouw bedoeling is. Dat doe je door het op prive te zetten bij je instellingen.

Album

Album

26-11-2011 om 18:52

Ik heb een ander probleem

Windows 7 ondersteunt mijn digi-camera niet, t'is al een oud beestje. Dus ik kan het filmpje sowieso niet op de comp zetten, tenzij iemand anders hier nog een idee heeft?

Album

Album

04-12-2011 om 13:02

Besloten

om een harddiskrecorder aan te schaffen, dan kunnen we daar de filmpjes opzetten en zo naar een cd branden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.