Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Sanne

Sanne

18-01-2011 om 11:36

Mijn kind wil msn

Van de week kwam mijn dochter thuis met de vraag of ze MSN mocht. Nu heb ik al een jaartje terug een hyves account voor haar aangemaakt, maar met MSN heb ik geen ervaring.
Hoe maak ik zo’n account aan en is het verstandig om voor mezelf ook een MSN account aan te maken? Werkt het net zo als hyves? Ja ik ben echt een leek hiermee.
Dus als iemand hier ervaring mee heeft?
Oja ze is trouwens 11

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

18-01-2011 om 13:04

Hier dus dikke pech

hier wilde er ook eentje msn, ik heb nee gezegd. bij nader inzien bleek er maar één vriendinnetje msn te hebben..

ze heeft nu wel van hyves de directe chatmogelijkheid, ik meen hyves desktop dat dat heette? en daar is ze wel erg enthousiast over.

Sanne

Sanne

18-01-2011 om 14:56

Groep 8

Hier in groep hoort dochter bij een klein groepje kinderen dat nog géén MSN heeft. Ik las trouwens afgelopen weekend ook dat een groot deel van de jeugd vanaf 12 jaar MSN heeft. Het precieze percentage weet ik niet meer, maar wel dat het meer dan 90 % was! Ja chatten via hyves doet ze soms ook wel, maar vaak krijgt ze dan het verzoek om op MSN te komen en dat heeft ze dus niet.

Sanne

Sanne

20-01-2011 om 11:13

Doja

dankjewel Doja, ik ben al een stuk wijzer geworden zo! het is me inmiddels gelukt om op MSNmessenger te downloaden.
Nu nog kijken hoe we kunnen chatten en hoe ik de privacyintellingen kan verandern.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.