Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

mari39

mari39

05-02-2012 om 19:44

Minecraft

Marizoon wil graag minecraft spelen. Voor zover ik weet is dit een internet spel. Maar hoe werkt dat nu, ik kom aan de website niet uit. Is dit nu gratis of moet je het aanschaffen? En speel je dit alleen?
Iemand ervaring?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet gratis

Het is niet gratis, een soort licentie kost ongeveer 15 euro. Voor zover ik me kan herinneren betaal je dat per ideal en dan krijg je via mail een toegang.
Het is een leuk spel, je kunt het alleen spelen maar ook meer meerderen (online).
Mijn zoon is er gek op (brugklasser). Iets te gek naar mijn mening, maar dat zal de leeftijd wel zijn...
Suus

Wilma

Wilma

06-02-2012 om 15:42

Via een vriendje

Hier speelt zoon (en vrienden) het ook. Die geven het aan elkaar door via de usb-stick.
Wellicht heeft een vriendje van je z oon het ook wel.

Hier ook!

Hier wordt al bijna een jaar minecraft gespeeld door zoonlief; hij speelt het alleen - hele werelden bouwt hij; maar hij speelt het ook met een vriend/vrienden, dan bouwen ze samen werelden en kruip door sluip door routes met allerlei trucs. Ik vind het een enorm leuk spel, ze moeten heel creatief zijn en veel zelf bedenken. Voorzover ik weet heeft hij er niet voor betaald ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.