Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Minecraft vraag

Kun je, als je een inlogcode hebt, met meer mensen aan één spel spelen, of is dat niet leuk? Ik heb voor pakjesavond een code gekocht, en wilde dat aan alledrie de kinderen geven. Maar ik ken het spel niet, bedacht me net dat het misschien helemaal niet kan/leuk is, om om de beurt aan hetzelfde spel te werken?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

02-12-2012 om 09:23

Gratis

volgens mijn zoon heeft de betaalde versie de mogelijkheid om samen te spelen. Wat ik hier merk is dat ze gewoon allemaal hun eigen 'stad' bouwen.
Je kunt het gewoon gratis downloaden op mujan of zo iets.

Anneque

Anneque

02-12-2012 om 11:00 Topicstarter

Gratis?

O, dat heb ik helemaal niet gezien. Heb een code gekocht voor €20,-. Maar dan kunnen ze dus wel samen spelen, dat is ook eigenlijk de bedoeling, dat het een cadeautje voor hen allemaal is. Dank je!

Dana5

Dana5

03-12-2012 om 17:10

Codes

Mijn 2 zoons spelen geregeld Minecraft. Met een code kun je inderdaad met meerdere personen spelen. Je kunt 1 van de duizenden bestaande servers bezoeken. Met 1 code kunnen je kinderen niet tegelijk spelen. Hier hebben mijn beide jongens dus een eigen code moeten aanschaffen. Om ook samen te kunnen spelen.
Zonder code kun je het spel alleen in je eentje op je eigen pc spelen.
Groetjes, Dana

Stephan Duquesnoy

Stephan Duquesnoy

09-12-2012 om 11:51

Minecraft

Minecraft is heel erg leuk om met z'n 3en tegelijk te spelen. Je kan dan samen bouwen

1 inlogcode kan maar voor 1 connectie gebruikt worden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.