Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Digibeetje

Digibeetje

25-02-2009 om 11:28

Mobiel internet laptop?

Ik weet sinds kort dat er mobiel internet bestaat op een laptop. Hoezo digibeet?
Nou is het zo dat mijn dochter steeds vaker haar laptop meeneemt overal naar toe. Soms moet ze ook echt voor school bezig maar soms is het ook msnen e.d. En binnenkort moet ze een paar keer een weekje naar het buitenland. Dan is het ook fijn als we via msn even contact kunnen hebben omdat het best heel spannende weken zijn voor haar.
Ik las op internet dat er zowel abonnementen als prepaid te koop is. Maar wat ik erover lees is allemaal binnen Nederland.
Is er hier iemand die er verstand van heeft en weet of er ook prepaid bestaat waarmee je in het buitenland online kunt? Of stel ik nou een erg vreemde vraag want is dat zeer kostbaar?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Digibeetje

Digibeetje

25-02-2009 om 12:37

Oeps sorry

Ik zie nu net dat er hierboven ook een soorgelijk draadje is over dit onderwerp. sorry dat had ik nog niet gezien

Digibeetje

Digibeetje

25-02-2009 om 12:49

Buitenland en mailen

Ik word in het draadje hierboven ook niet echt veel wijzer.
Waar het mij omgaat is dus m.n. mailen vanuit het buitenland met mobiel internet. Is dat ook mogelijk met een prepaid of moet je daar echt een abonnement voor afsluiten. Of, is zelfs dat (nog) niet mogelijk?
En als dat al bestaat, wat zijn dan de kosten?

Rob

Rob

25-02-2009 om 19:36

Welk land gaat ze en zit ze daar in een hotel?

In de meeste hotels kan je internet toegang krijgen in het hotel. Soms moet je daar een vergoeding voor betalen soms zit het bij de kamerprijs inbegrepen.
Op steeds meer camping in het buitenland wordt ook internet toegang aangeboden. Prepaid of abonnement maakt volgens mij niet veel uit, want in het buitenland moet je toch los betalen als je vanaf hier een kaart meeneemt.
Vaak kan je daar ook iets van een hotspot kaart kopen. Informeer anders even bij de kpn, t-mobile of vodafone naar de tarieven in het buitenland.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.