Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Mp3 speler........leek!

Jawel, ze bestaan nog. De mensen die nog een discman hebben en erachter komen dat mp3 spelers toch wel makkelijker zijn.

En wel voor onze dochter van ruim 8. Maar........wat heb ik nodig voor een meisje dat alleen maar af en toe onderweg een muziekje wil luisteren. Welk apparaatje moet ik dan kopen en wat ben ik dan gemiddeld kwijt? Nogmaals, het is voor eenvoudig gebruik, dus geen dure fratsen nodig. Begreep dat MP3 speler een verzamelnaam is, dus wie kan me vertellen waar en wat ik dan moet kopen?

Dank voor jullie adviezen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Inge M

Inge M

24-08-2010 om 08:28

Gewoon een goedkope

Hier zijn we tevreden over de mp3-spelers die het Kruidvat geregeld verkoopt. Kijkshop heeft ook veel keus.
Ik zou wel een speler kopen met een schermpje zodat je de namen van de liedjes kunt zien en ook kunt opzoeken.
Aldi had vorige week een mp3 speler in de aanbieding van ongeveer 15 euro. Het fijne van daar kopen is dat ze nooit moeilijk doen over de garantie. Maar ik geloof dat die speler geen schermpje had.
2 GB opslagruimte is ruim voldoende. Daarop kun je veel muziek kwijt en luisterboeken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.