Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ans

Ans

18-10-2010 om 14:09

Mp4

Mijn dochter vraagt voor haar verjaardag een MP4 speler maar weet zelf niet welke er allemaal zijn. Ik hoor ook niet van andere vriendinnen die zo'n ding hebben. Ik heb er ook geen verstand van en nu ben ik aan het googlen er blijkt er al een MP5 te zijn. Er zijn er ook veel te veel naar mijn zin, ik weet niet waar ik op moet letten. Kan iemand hier iets over zeggen: welke wel welke niet, waar kopen en MP4 of MP5? Je zou ons in elk geval erg goed helpen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ans

Mp3 is een muziekbestand, mp4 is een filmbestand en mp5 schijnt te maken te hebben met het ongecomprimeerd afspelen van filmpjes. Da's eigenlijk de basis. Wil je dochter alleen muziek afspelen of ook filmpjes is dus de eerste vraag.

Dan de vraag, wat wil je uitgeven? Met die twee gegevens kun je bijvoorbeeld op kieskeurig.nl kijken wat een goede speler is. Oh ja, let ook op het geheugen. Ik had eerst een lief klein Sony mp3 spelertje maar na een tijd bleek ie toch te weinig geheugen te hebben. Ik heb nu een Ipod nano en ben er erg tevreden over. Je hebt ze in alle kleuren en ze zijn heel makkelijk in gebruik.

Ans

Ans

18-10-2010 om 15:42

Picasso

Net naar de Ipod Nano gekeken, ik wist niet dat hij bestond!

Mijn dochter wordt 10 jaar en wil filmpjes, muziek, rekenmachine, stopwatchfunctie, kalender dat soort dingen. Ik zie die laatste functies nergens terug maar zij had dat in een speelgoedboek gezien.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.