Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

muziekliefhebber

muziekliefhebber

24-06-2011 om 11:37

Muziek limewire weg uit itunes

Ik heb een Itunes acount waarin veel muziek zit opgeslagen. Deze muziek is gedeeltelijk bij iTunes zelf gekocht en gedeeltelijk van mijn eigen cd's.
Ook staan er een hoop nummers in die ik ooit bij limewire heb gedownload.
Momenteel doet limewire het al een hele tijd niet meer en download ik alleen nog maar bij iTunes zelf.
Maar nu wilde ik vandaag muziek draaien op mijn computer via iTunes en nu zijn alle nummers die ik via limewire heb weg ze staan nog wel in de lijst maar als ik ze aanklik zeg de computer dat hij ze niet kan vinden.

Opnieuw downloaden gaat niet want limewire werkt niet meer (ofline gehaald door de rechter of zoiets)

Weet iemand wat ik hieraan kan doen. Zouden die nummers nog ergens in mijn computer staan of ben ik ze echt kwijt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

25-06-2011 om 03:40

Verplaatst?

Als je ze gedownload hebt via limewire zouden de nummers in principe nog gewoon op je pc moeten staan. Bij mij gebeurt het ook wel eens dat mijn iTunes bepaalde nummers niet meer kan vinden maar dat komt dan omdat ik per ongeluk de map waar die nummers in stonden verplaatst heb (of de map een andere naam heb gegeven) en dan kan iTunes ze niet meer vinden. Zou het daarmee te maken kunnen hebben misschien?

Boeken

Ik ben wel eens e-boeken kwijt geweest in iTunes. Opnieuw geimporteerd en gesynchroniseerd en geen succes. Toen maar alle e- boeken gedelete en opnieuw geimporteerd, toen zag ik ze. Itunes is dus wel eens vaker de weg kwijt...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.