Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

tube

tube

02-01-2012 om 11:18

Na elk woord een raar kriebeltje bij word

Wanneer ik een bestand open in word (of maak) dan staat er na elke letter een vreemd kriebeltje. Een spatie drukt hij uit in puntjes en ik word er inmiddels een beetje raar van.

Het is erg lastig om nog een brief te schrijven of te lezen.

Waar zou dat aan kunnen liggen?

Groetjes

Tube

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Niet zo moeilijk

Hoi Tube,

Met één simpele klik in de werkbalk is dit alles verborgen. In de werkbalk staat een tekentje wat het meest lijkt op een dichte q met daartegenaan een T.
Als je deze aanklikt kun je alle spaties en enters ed. zien. Klik je er nog een keer op, dan verberg je deze weer.

Als je het tekentje niet ziet, ga dan in de bovenste balk naar "Beeld", dan naar 'werkbalken', Standaard aanklikken.

Succes!

marie

marie

02-01-2012 om 11:37

Knop "weergeven/verbergen"

Hallo
Dan heb je in de werkbalk bovenin de knop "weergeven/verbergen" aangezet. Dat is een P die achterstevoren staat. Die knop zit links van het hokje met het aantal procenten van hoe groot de letters op je scherm komen. Ik heb het nu wel over Office 2003.
Ik heb die knop altijd aanstaan trouwens. Tekstverwerken is een onderdeel van mijn werk. Nu kan ik altijd zien of er ergens teveel spaties staan en of er ergens een TAB verkeerd staat. Ik vind het heel handig dus.
groetjes

tube

tube

02-01-2012 om 11:59

Gelukt!

Wat scheelt dat een hoop zeg. Het kijkt zo veel rustiger.

Bedankt!

Tube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.