Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

pooh bear

pooh bear

15-08-2011 om 16:03

Nieuw abonnement voor i phone

Ik heb momenteel een T mobile abonnement met een I phone 3 gs
Dit abonnement loopt bijna af. En ik wil er vanaf. Want ik ben heel vaak niet te bereiken soms kan ik niet bellen en heel vaak doet mijn internet het niet.
Volgens T mobile klopt het dat de verbinding in het gebied waar wij wonen de verbinding niet zo goed is.
Daarom wil ik naar een andere provider.

Op dit moment heb ik bij T mobile onbeperkt internet (als hij het doet)
Maar voor zover ik weet is dat bij een nieuw abonnement bijna nergens meer mogelijk en ga je heel veel voor je internet betalen.
Weet iemand hoe dit zit?
Naar welke provider kan ik het beste gaan. Ik wil het liefst een sim only want ik heb een vrij nieuwe telefoon.

En hoe zit dat als je internet per mb gaat betalen? Gaat dat erg hard. Ik kijk regelmatig naar mijn e mail en twitter enz

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vera*

Vera*

15-08-2011 om 20:41

Wat is belangrijk?

Ik zou gaan voor een provider waarbij je wel goed bereik hebt in jouw regio. De kosten voor een iets duurder abonnement zou ik dan voor lief nemen. De kans dat ie het doet is wel groter.

Vera

pooh bear

pooh bear

16-08-2011 om 15:53

Het ging me niet alleen om de kosten maar vooral aan het limiet van internet.
Heb me ondertussen goed laten voorlichten door diverse telefoonwinkels.
Ik kan vanaf 30 augustus overstappen op een ander abonnement.
Hi had dan een mooie aanbieding waarbij ik maar iets meer gaat betalen dan ik nu doet en ik heb dan nog steeds onbeperkt internet door middel van fair use policy bij het MTV abonnement.
Ik krijg er dan ook een telefoon bij die ik niet nodig heb en door die te verkopen haal ik die extra kosten die ik moet betalen weer terug.

Die internet prijzen gaan pas vanaf 5 september omhoog dus dat kan nog net.

lennest

lennest

20-08-2011 om 19:16

Kpn

Ik heb KPN met pocket internet zeker voor de IPhone en dat is ook onbeperkt internet. Alleen als je heeeel veel verbruikt, gaat de rest van de maand de snelheid naar beneden, maar dat heb ik nog niet eerder gehad. Maar let wel op: bij het T-mobile abonnement heb je 150 belminuten en 150 sms'jes, bij KPN betaal je alles uit 1 bundel, ook VoiceMail. Heb je nog een vaste telefoonlijn? Vodafoon heeft een combi van zowel mobiel als vast. Ook om iets te overwegen!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kaatje1972

kaatje1972

21-08-2011 om 23:06

Grappig

Wat jij in je openingspost schrijft heb ik met mijn iPhone 3G S bij KPN en ik wilde juist overstappen naar Tmobile

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

pooh bear

pooh bear

22-08-2011 om 00:04

Kaatje

T mobile staat bekend om zijn slechte verbinding.
Maar volgens mijn broer ligt het aan de I phone 3.
Mischien heeft hij dan toch gelijk als het bij KPN ook zo is. Ik hoop het niet. Ik kan 30 augustus overstappen en dan weet ik het.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

kaatje1972

kaatje1972

24-08-2011 om 09:40

Niet

Het ligt niet aan mijn iPhone hoor want ik heb mijn sim ook wel eens in vriend zijn mobiel gestopt en toen had ik nog steeds geen bereik en hij wel met zijn simonly van Vodafone

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.