Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

26-03-2012 om 10:55

Nieuw spelletje op iphone

Ik heb een nieuw spelletje op mijn Iphone, Draw something. Spelen jullie dat al? Ik merk dat veel tegenspelers een beetje Wordfeud-moe worden, dus dan is wat nieuws wel leuk. Zijn er nog andere leuke spellen die je tegen anderen kunt spelen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Merel

Merel

26-03-2012 om 12:33

Jaaa

Ja leuk is Drawsomething he. Ik ben alleen snel uitgekeken op dat soort spellen. Ik speel het een paar dagen tot een week belachelijk veel en daarna ben ik er weer klaar mee en kijk er niet meer naar om. De week van Drawsomething is alweer voorbij hier

Ik zoek nog

Ben al een tijdje uitgekeken op Wordfeud en Drawsomething heb ik 1 week geprobeerd. Kan dus ook wel wat leuks/nieuws gebruiken. Zou het leifst iets van Denksport op de iPhone hebben. Is er wel voor de iPad maar daar moet je voor puzzels betalen. Heb ik dan weer geen zin in (je speelt ze zo uit)

Picasso

Misschien is "set" wat voor je?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Rummy

Ik ben ook verslaafd aan touchrummy. Kan je via Bluetooth ook met anderen spelen, maar ik doe het vooral alleen. Wel irritant dat zo'n iPhone scherm bijna niet te lezen is al je met je luie gat in de zon zit!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Vic

Vic

26-03-2012 om 21:06

Wie wil?

Wie wil met mij Draw Something spelen?

Triple

Tx, ik zal set eens opzoeken.
Mijn man speelt ook graag touch rummy maar dan op de ipad. En bij de ipad en iphone is het buiten in de zon handig om de helderheid op maximum te zetten. Werkt best goed.

sinas

sinas

27-03-2012 om 22:16

Wil wel

maar kan niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.