Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

gianna

gianna

26-11-2011 om 20:46

Nieuwe dvd-speler aan receiver koppelen?!

Een vraagje, want misschien zie ik iets over het hoofd? (Grrrrr!)

Ik had een harde schijf/dvd-speler, tot de dvd-speler stuk ging een paar maanden geleden. Ik speelde daarop cd's en dvd's af, de harde schrijf recorder gebruikte ik nooit. Ik heb het ding dus vervangen door een dvd-speler en de hele boel aangesloten, maar nu doet de receiver raar als ik een cd afspeel. Ik kan alleen cd's vrij zacht afspelen; bij hardere tonen of harder geluid gaat de receiver ineens begrenzen en dan gaat alles uit. Het schermpje van de receiver geeft dan P aan. Volgens een 'expert' zou het te maken kunnen hebben met de auxiliery-stand van de receiver, maar die bestaat helemaal niet. Ik heb geen serviceboekje van de receiver en geen typenummer (het is een Sony en hij is al erg oud..)

Mochten jullie geen 'brainwaves' hebben, dan ga ik gewoon naar de plaatselijke apparatenboer en dan zeg ik: regel maar iets... Maar ik vind het zo suf dat het eerst wél werkte en dat ik allerlei stekkerverbindingen probeer (op de uitgangen tape, phono enz) en dat de receiver blijft begrenzen!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ilsepilse

ilsepilse

29-11-2011 om 16:45

Strange

toch even navragen of ze de aansluitingen kunnen nakijken ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.