Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Vic

Vic

25-09-2011 om 12:17

Nieuwe laptop

Mijn laptop is best wel aan vervanging toe. Hij is regelmatig verschrikkelijk traag en ik kan alleen maar werken via mijn werkaccount als ik allle applicaties sluit (en dat is weer erg onhandig als je moet werken Op zich heeft hij trouwe dienst gedaan, want hij is al ruim 5 jaar oud.
En toch loop ik er een beetje tegenaan te hikken. In principe vervang ik geen apparaten die het nog doen, maar dat is hier natuurlijk twijfelachtig want hij doet niet meer wat ik wil. En wat doe ik dan met mijn oude laptop? Mijn 12-jarige dochter heeft er net zelf een gekregen, en je gaat een 6-jarige natuurlijk geen eigen pc geven. Plus natuurlijk dat 12-jarige compleet uit haar dak zou gaan als haar zusje hem zou krijgen, terwijl zij tot haar 12e heeft moeten wachten
Zouden jullie een pc vervangen die het nog doet? Wat doe je met de oude?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

25-09-2011 om 14:24

School?

Misschien wil school het wel hebben, al is het voor het schrijven van verhalen ed.
Rosa van der Zanden

Prakje

Prakje

25-09-2011 om 15:40

Bewaren

Ik zou hem opnieuw (laten) installeren met de basics en gewoon houden. Er komt vast een moment dat jij en oudste op de laptop zitten te werken en dat jongste ook wil.... Lekker makkelijk om dan een 3e laptop in huis te hebben. Of als oudste een vriendinnetje heeft die huiswerk komt maken.

grt Prakje

Annet

Annet

25-09-2011 om 22:50

De oplossing hier

Man heeft een laptop van zijn werk, ik heb een goede pc. Er is een oude laptop, zonder xp, dus niet overal geschikt voor.
Wij hebben een extra laptop gekocht. Die staat op het bureau van oudste (3e klas VO). Maar hij is niet van oudste, in het netwerk heeft die mijn naam.
Oudste heeft de gunst dat zij deze laptop het meest mag gebruiken. Jongste van 9 werkt er dus ook geregeld op, tot ergernis van oudste maar zij weet heel goed dat zij hier niet over hoeft te klagen. Het is immers mijn laptop. Als zij een eigen laptop wil, dan spaart ze die maar zelf bij elkaar.
Dit werkt allemaal erg goed.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.