Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Tia

Tia

29-09-2010 om 10:11

Nieuwe mobiel, iphone goede keuze?

Ik zoek een nieuwe telefoon waar ook een navigatiesysteem op komt. Pfff, keus genoeg, teveel eigenlijk.

Wie heeft er een iphone 3 en hoe bevalt deze? Hij is een stuk groter dus je stopt hem niet meer zo gemakkelijk in je broekzak lijkt me. Dus... altijd tas mee?

En is hij echt zo gebruiksvriendelijk als wordt beweerd?

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Tia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Wil niet meer zonder

Maar ja, ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal met andere merken smartphones. Als je het nieuwste model (iPhone4) neemt, koop dan METEEN een goed hoesje erbij. Manlief had er een gekocht en een (1!) dag later viel 'ie op de grond - achterkant volledig gebarsten. Minder erg dan de voorkant, maar toch moet 'ie wel gemaakt worden. We wachten nog op de rekening...
Zelf heb ik een 3GS - voldoet ook prima hoor! en heeft een plastieken achterkant, dus minder kwetsbaar. En op dit moment dus relatief goedkoop omdat de 4 er is.

Karlijn

Karlijn

29-09-2010 om 12:59

Iphone

Het enige nadeel is dat de camera errug slecht is van de 3GS, maar verder is een iPhone echt geweldig. Ik wacht echter op de witte iPhone 4, want die camera is beter en er zit een flits op. Voor mijn werk heb ik de Nokia E71 en die is ook goed hoor, ook (gratis) navigatie en een goeie camera en met het toetsenbord kan ik sneller smsen dan op het touchscreen van de iPhone. Maar ja, 't is geen iPhone...

De nieuwe Nokia, de E7 ziet er overigens ook geweldig uit en daar hoor ik ook goede reviews over.

Keuze al wat gemakkelijker? :o)

Ik heb sinds zaterdag een htc hd mini

Volgens veel beoordelingen is de HTC HD2 de Iphone-killer. Ik heb gekozen voor de mini: is toch even wat handzamer.

Lynna

Lynna

29-09-2010 om 23:27

Htc desire

Die heb ik dus en ben zeer tevreden. Hij is ook heel snel. Kijk daar naar, hoe snel de processor is. Bedenk dat je er twee jaar mee doet, er steeds zwaardere Apps uitkomen en de snelheid dus goed moet zijn.

In een spijkerbroek kan hij wel, verder vaak in mijn hand, op mijn bureau of in een tas.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Android

Ik heb net een Samsung Galaxy S gekocht. Prima ding, Europese smartphone van het jaar 2010-2011.

De Desire (ook Android) stond bovenaan m'n lijstje, maar schijnt niet lekker te werken met m'n carkit.

Ik heb trouwens ook sinds kort een (Apple) iPad, leuk ding (soort reuze iPhone), maar ik word echt niet vrolijk van Apple. De simpelste dingen zijn vaak domweg onmogelijk.

Tia

Tia

30-09-2010 om 14:25

Dat is nuttige info

Nou, een iPhone wordt het niet, dit vrnl. vanwege de grootte.
Ben nu geneigd te kijken naar HTC, heeft Tia-man ook en is erg tevreden, alleen erg klein om te mailen en internetten. Mag dus een maatje groter dan die van hem.
Pind@, de HTC HD mini krijgt overigens niet zo'n goede kritieken, die schijnt weer te klein te zijn, dus niet echt gebruiksvriendelijk.... pfffff

Maar tot nu toe altijd Samsung gehad, en was daar altijd erg tevreden over. Dus ga HTC en Samsung nu vergelijken. Misschien kom ik er dan uit.

Fijn dat jullie meedenken.

Tia

Grootte

De kleinste Android telefoon is meen ik de Sony Ericsson X10 mini. De versie met toetsenbordje is de X10 mini pro.

Mijn Galaxy is volgens mij net zoiets als een iPhone, qua grootte dan...

fladder

fladder

30-09-2010 om 15:24

X10

Ik heb een gewone X10 en die heeft als nadeel dat er nog een oude versie van Android op zit. Zelf ondervind ik daar overigens geen last van. Er komt wel een upgrade aan maar die wordt maar uitgesteld en uitgesteld.
Geen idee of die er ook met toetsenbordje is; als dat zo is zou ik daar zeker de voorkeur aan geven!
Ik ben er erg blij mee en ben onder de indruk van alle "snufjes", zoals een muziekherkenner (erg handig soms!) en een barcodescanner.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.