Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Pelle

Pelle

04-03-2011 om 15:53

Nieuwe oude laptop?

Mijn vader wil het eens gaan proberen met internet en eigenlijk wil hij een laptop maar hij hoeft absoluut geen snelle moderne ofzo.

Nu kan ik wel een tweedehands laptop kopen (daar zijn ook winkels voor) maar heb je dan niet snel accuproblemen en kun je die dan nog wel nieuw kopen?

Zijn er ook ergens nieuwe laptops maar dan van een oudere lichting (dus goedkoper) te koop?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

04-03-2011 om 16:13

Nou...

Ik heb mijn vader in eerste instantie onze oude computer gegeven, die was inderdaad niet zo snel meer, maar ik dacht....ach dat maakt niet uit.
Het lastige was alleen dat pa, vervolgens door soms net iets trager opstarten van programma's nog een keer ging klikken en nog een keer en nog een keer. Niet uit eigenwijsheid, maar omdat hij dacht dat hij het niet goed had gedaan. Let hier dus wel op, het kan behoorlijk verwarrend zijn als het een beetje traag loopt.
Hij heeft als eerste computer, uiteindelijk wel een tweedehand model gekocht, bij zo'n pc-winkeltje die veel oude computers inneemt, opknapt en weer doorverkoopt, misschien is dat iets?
Alhoewel ik tegenwoordig ook echt leuke aanbiedingen zit van een paar honderd euro, dan heeft ie meteen wel iets nieuws (en snel)

Maxime.M

Maxime.M

05-03-2011 om 15:23

Nee dat is zo

Hij kan inderdaad gewoon met een stekker in het stopcontact werken, mijn vader heeft ook een laptop, maar zit dus altijd netjes aan de tafel met zijn laptop, netjes op het zelfde plekje, dicht bij een stopcontact (terwijl zijn accu het gewoon doet maar ja) hij belt trouwens ook met een draadloze telefoon maar blijft altijd netjes bij het telefoonkastje staan...alsof er een onzichtbaar snoertje aanhangt ....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.