Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Ilva

Ilva

07-07-2009 om 22:09

Nintendo ds lite

Mijn zoons zijn aan het sparen voor een Nintendo DS. Nu zie ik in diverse folders de Nintendo DS lite voor 125 of 122 euro staan. Het lijkt me vrij goedkoop (of zie ik dit fout?). Als het nu echt goedkoop is zit ik er over na te denken om hem alvast voor hun te kopen. Dat scheelt dan weer een stuk sparen. Want als het inderdaad goedkoop is, gaat 'ie er dan soms uit? Nou ja, wat is wijsheid.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

07-07-2009 om 22:12

Is goedkoop

maar niet ongewoon, bij mediamarkt of saturn zie je die prijs wel vaker. Wel is er een nieuwe DS uit, maar ik geloof niet dat de andere er al uitgaat....

Jesse_1

Jesse_1

07-07-2009 om 22:23

Hier

Zojuist gekocht via www.sidder.nl voor € 121,90 incl. verzendkosten en dan nog € 20,70 erbij voor een memorycard.
Jesse

Ilva

Ilva

08-07-2009 om 12:47

Thanks!

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat we dus maar gewoon nog even wachten totdat ze alles bij elkaar hebben. Manlief wil het dan gelijk gaan kopen, leuk voor tijdens de vakantie en onderweg. Maargoed we gaan al jaren zonder dus dit jaar moet dat dan ook maar lukken. Nee, ik denk dat ze maar gewoon moeten doorsparen. Bedankt voor de antwoorden.

Elisa Korthof

Elisa Korthof

10-07-2009 om 21:25

Ds lite blijft

Nasha 1st: "Wel is er een nieuwe DS uit, maar ik geloof niet dat de andere er al uitgaat.... "
de nintendo ds(de 1e) is er uit gegaan omdat de nintendo ds lite alleen maar extra voordelen heeft
de dsi daar in tegen heeft ook voordelen maar helaas ook nadelen daarom (had ik een tijdje geleden gelezen)zal de nintendo ds lite niet vervangen worden door de dsi. ook niet in de toekomst. de voor en de nadelen van de dsi zijn namelijk:
voordeen: dsi heeft een groter scherm en foto's maken van je zelf en van vrienden en je kan het bewerken
nadelen:de accu is sneller op.
er was ook iets van een regionale beperking van spellen, maar dat weet ik niet zeker omdat ik de dsi niet heb
overigens zullen er nattuurlijk nog wel meer voor en nadelen zijn

groetjes elisa

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.