Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

judiths mama

judiths mama

23-12-2011 om 13:46

Nintendo ds, maar dan anders, of zoiets

Dochter wordt in februari 7. Tjonge, 7 alweer, maar goed, we zijn op zoek naar een kado-idee. Oudste zus heeft een ds en daar is jongste aardig gek mee. Is er iets vergelijkbaars-game achtig iets? Eigen ds is een optie, maar ik zou het wel leuk vinden als ze iets anders krijgt dan zus nu al heeft.

Kerstgroet, Saskia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Laminaat

Laminaat

23-12-2011 om 13:48

Ipodtouch

De Ipod touch is minstens zo leuk. Maar wil dochter niet gewoon wel precies dezelfde ds?

Laminaat

Primavera

Primavera

23-12-2011 om 17:59

Twee ds veel leuker dan één

Helemaal eens met P. Veel spellen voor de DS kun je ook met meerderen tegelijk spelen als je meerdere DS hebt. Ik zou juist wel gaan voor een tweede DS. Bovendien heb je dan ook het voordeel dat de jongste gelijk ook alle (voor zover leeftijdsgeschikte) spellen van de oudste kan gebruiken en niet eerst zelf een hele verzameling aan hoeft te leggen.
Ik weet niet hoe oud de andere DS is, maar nu hebben ze ook grotere, 3D of met fotocamera, waar nog steeds de spelletjes van de oude in kunnen.
Groeten Primavera

+ Brunette +

+ Brunette +

24-12-2011 om 01:44

Het wordt saai...

Ben het met mijn voorgangers eens. Je bespaart inderdaad enorm op spelletjes en je kunt via bluetooth samen hetzelfde spelen. Als je een PSP (draagbare Playstation) koopt, loop je de kans dat ze teleurgesteld is en daar is het een te duur cadeau voor. Mijn dochter had ooit een PSP2 van haar vader gekregen maar bleef toch om een Nintendo zeuren. Die heeft ze nu en de PSP heeft ze inmiddels aan een vriendinnetje verkocht. Eventueel zou je een WII kunnen overwegen als je kinderen dat leuk vinden.

Nou

mijn dochter van 7 heeft een paar jaar een ds en heeft sinds september een iPod. Deze wordt niet alleen gebruikt voor spelletjes maar ook voor oa muziek, foto's maken en filmpjes maken. sinds ze de iPod heeft wordt er niet meer omgekeken naar de ds.

Als ik zou moeten kiezen zou ik voor een iPod gaan.

Hier

Hier 2 DS'en in huis en ook een ipod. En is hier echt niet zo dat sinds er een ipod is de DS niet meer wordt gebruikt. De kinderen DS-en sinds de tweede DS juist graag samen. Dolle pret dan.
Onze tweede DS is een XL en daar kun je ook foto's mee maken, muziek luisteren, internetten en meer.
Dus het ligt denk ik aan je budget en wat je dochter zelf wil.

Netel

Netel

24-12-2011 om 21:43

Lekker samen op de DS, tegen elkaar gamen en chatten. Hartstikke mooi. Ik zou voor de DS gaan.

judiths mama

judiths mama

27-12-2011 om 17:17

Dank

Voor deze berichten, we gaan erover denken, en hebben nog 1 1/2 maand, maar de meerwaarde van eenntweede ds is er dus zeker wel.

Groet, Saskia

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.