Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nintendo ds - verbinding?

Mijn zoontje heeft een nintendo ds en nu lijkt het of dat ding op bepaalde plekken in en om huis beter werkt dan andere.
Is dat niet raar? Werkt zo'n ding met sateliet oid? Weet iemand dat? Onze tomtom doet het bijv. bij ons in huis ook niet.

Maar ik dacht dat nintendo alleen met blue tooth werkte.

Herkent iemand het probleem?

Groet, Sjenetje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Prulletje

Prulletje

19-08-2009 om 23:14

Met elkaar?

Je bedoelt de verbinding tussen twee DSen? Volgens mij mag er maximaal iets van tien meter tussen zitten. Dus misschien zijn ze te ver uit elkaar?

Prulletje

Sjenetje

Sjenetje

20-08-2009 om 07:52 Topicstarter

Nee gewoon

altijd. ook als hij alleen zit te spelen.

Als hij bijv. dicht bij het raam zit doet de nintendo het beter dan wanneer hij achter in het huis zit.
Hij zegt dat het hij hem dan iedere keer moet draaien en dan doet hij het weer en anders gaat het scherm uit.

Raar he? Ik heb het zelf nog niet zien gebeuren maar ik zal eens opletten.

Groet, Sjenetje

Anonix

Anonix

21-08-2009 om 10:22

Nee

Voor normale spellen maakt de DS geen verbinding met wat dan ook.

Mijn kids gebruiken de DS overal, ook op plekken waar geen verbinding mogelijk is (met wat dan ook). Nooit problemen. Uiteraard wel als ze met elkaar verbinden of met internet (of via ftp met mijn laptop), dan moet je wel bij elkaar in de buurt blijven. En dat is ook een bewuste handeling, niet iets wat de DS vanzelf doet.

Met invallend licht is het scherm van de DS-lite soms wat onduidelijk, maar dat is ook echt het enige wat lokatieafhankelijk is.

Niet normaal

een spelletje moet je overal kunnen spelen,als er fel licht op schijnt kun je het natuurlijk niet zo goed zien,ik weet niet hoe oud hij is, maar ik zou er dan toch even mee terug gaan naar de winkel, uit ervaring weet ik dat nintendo als hij binnen de garantie valt totaal niet moeilijk doet.
krulleke

Vliegtuig

Mijn jongste heeft de hele tijd in het vliegtuig zitten nintendo-en en dat ging in ieder geval prima. Lijkt me eerder een gevalletje van niet goed opgeladen batterij.
groeten albana

Coco

Coco

26-08-2009 om 18:39

Verlichting?

Er zit iets van verlichting in het beeldscherm. Bij de gameboy van mijn kinderen was op een gegeven moment die verlichting stuk. Toen konden ze alleen nog maar bij daglicht spelen. Misschien is dat bij die ds ook het geval?

Sjenetje

Sjenetje

27-08-2009 om 17:04 Topicstarter

Dankjewel

Iedereen bedankt voor een reactie.
Wij hebben de oplader van een vriendje geprobeerd omdat ik al dacht dat er met opladen iets niet goed ging.
En inderdaad, nu kan hij op ieder moment, op iedere plaats spelen zonder problemen.

Contact gehad met de leverancier en we kunnen omruilen zodat we weer goed kunnen opladen.
Ik denk dat dat het probleem oplost.

Allemaal bedankt.

Groetjes Sjenetje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.