Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

nine

nine

03-11-2010 om 11:32

Nintendo; welke, wat bestellen, waar?

Beste lezers,

Voor onze zoon willen we graag een Nintendo kopen, maar kan iemand me helpen met wat ik precies moet bestellen? Een lite? Een DS-I? Welke spullen moet je erbij bestellen om de nintendo te kunnen gebruiken? Heb al gezocht op internet maar kom er niet uit helaas.

Alvast dank voor iemand die de moeite neemt me de weg te wijzen

Groet,
Nine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
soepstengel

soepstengel

03-11-2010 om 12:53

Wij hebben verschillende versies; de oude DS,(die dikke grijze)
de gewone DS lite en de DS XL(voor mama )
De DS I kan ook foto's maken en bewerken, ik heb dat op de XL en dat vinden de kinderen ook erg leuk.
Ik zou nu wel voor de DS XL of de DS I gaan denk ik.
Hier spelen de kinderen het liefste op de XL( nadat ze me heeeel hard hadden uitgelachen toen ik m kocht want die was voor bejaarden...)
Ze kunnen het net allemaal wat beter zien zeggen ze en hij reageert goed. Maar de DSlite wordt hier ook regelmatig gebrukkt.

Dsi

Inderdaad, een DSi kan ook foto's maken. Een lite kan dat niet.

Als je een DSi koopt, dan zit er standaard een oplaadsnoer bij en het apparaat zelf met een hardplastic pennetje (dat je nodig hebt voor het aanraken van het beeldscherm).

Wat ik verder zeker er apart bij zou kopen is een hoesje om dat ding in het bewaren. Da's wel handig. Koop dan zo'n hardtop ding, lekker stevig.

En natuurlijk spelletjes.... Trek je bankrekening maar leeg!

Verder zou je kunnen overwegen om een autolader erbij te kopen. Dat is handig als je lange autoritten maakt (vakantie bv).

Als je kids veel foto's maken en veel dingen willen opslaan dan is een geheugenkaartje ook handig, maar dat heb je in eerste instantie helemaal niet nodig.

Enne... even spieken op internet of er toevallig ergens een aanbieding is natuurlijk

Inge M

Inge M

03-11-2010 om 22:34

Enige noodzaak is beschermfolie

Zorg dat je passend folie koopt om de schermpjes te beschermen. Het gaat vooral om het onderste schermpje. Daar wordt continue op getikt met het pennetje.
Als 2e zou ik een hoesje/tasje kopen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar een hard model.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.