Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

13-09-2010 om 18:44

Nummerweergave kpn

Sinds een tijdje werkt bij ons de nummerweergave van KPN niet goed meer: er wordt slechts gedeeltelijk cijfers weergegeven. Wat wordt weergegeven lijkt volstrekt willekeurig: De ene keer staan er 3 cijfers vermeld, dan weer 5 dan, dan weer een volledig nummer maar zonder de eerste 0, enz.
Herkent iemand dit? Ik heb het idee dat het niet aan het toestel ligt, omdat we 2 toestellen hebben, die beide dezelfde kuren vertonen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

13-09-2010 om 19:48

Even oud?

Als beide toestellen even oud zijn kan het wel slijtage zijn natuurlijk. Als het altijd gewerkt heeft en opeens niet meer zo goed, zal het niet aan het systeem van KPN liggen. Zijn de toestellen wel DMTP-geschikt, het systeem van KPN? Bij de kabel is het FSK, dus als je bij de kabel zit (anderen dus dan Lelietje van Dalen) moet je toestel FSK geschikt zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

13-09-2010 om 19:51

Oh foei

Noem ik toch een verkeerde afkorting! Het is DTMF.

Lelietje van Dalen

Lelietje van Dalen

14-09-2010 om 10:52

Kaaskopje

De toestellen zijn niet even oud, dus opeens gelijktijdige slijtage zou vreemd zijn. Verder is hier niets veranderd aan kabel/instellingen/abonnement/whatever; eerst werkte het allemaal prima en nu niet meer. Dus of het DMTF of FSK geschikt is; geen idee, behalve dan dat het eerst wel werkte en dus geschikt bleek en nu niet meer.
Maar goed, kennelijk geen hordes mensen hier die dezelfde ervaring hebben, dus ik zal KPN er eens op aanspreken.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.