Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Leek

Leek

17-03-2012 om 23:06

Office 2007

Op mijn oude computer heb ik Microsoft office word 2007. Hoe verwijder ik helemaal brieven/documenten die ik daar heb staan? Sorry hoor... ben een echte leek hierin.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marie

Marie

18-03-2012 om 16:03

Verwijderen of verplaatsen?

Hoi
Je wilt ze echt definitief verwijderen?
Dat kan gewoon via de "verkenner". Daar heb je Office niet voor nodig.
Of je drukt op je pc op "Start" - "mijn documenten" en je zoekt de te verwijderen bestanden op. En dan met het rode kruis bovenin het scherm de bestanden verwijderen.
succes

Leek

Leek

18-03-2012 om 23:10

Bedankt

Wat simpel... als je het weet. Bedankt!!!

Thursday Next

Thursday Next

19-03-2012 om 20:46

Daarna

dan ook je prullebak of wastebin leegmaken, als het de bedoeling is dat de documenten echt weg gaan en niet zo weer te herstellen zijn. Die kun je als het goed is ook in de verkenner vinden. Ik weet niet precies hoe want ik heb geen windows.

Leek

Leek

21-03-2012 om 20:25

Maar

Het gaat er meer om dat ik alle onnodige dingen van mijn computer wil verwijderen. Zoals Sinterklaasgedichten die ik geschreven heb, of een reisprogramma voor een vakantie met vriendinnen of oude uitnodigingen die ik ontvangen heb voor het bijwonen van een lezing of zo en ingevuld terug moest sturen. Ik heb de documenten die ik kwijt wilde met de delete knop verwijderd MAAR als ik office open staan de titels nog steeds onder "onlangs geopende documenten". Hoe kan ik daar vandaan verwijderen. Of kan dat niet?

Inge M

Inge M

22-03-2012 om 18:54

Probeer ze via word te openen

Ik denk dat de documenten al weg zijn en dat het aanklikken via word een foutmelding gaat opleveren.
Gewoon even proberen dus.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.