Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Kaaskopje

Kaaskopje

31-03-2009 om 00:03

Om te gillen!

Ik heb gister een spywareprogramma gedownload en vanaf dat moment is Leiden in last. De hele computer is gecrasht. Ik zit er nu wel op te internetten, maar dat is bij de gratie Gods tussen de ellende door. De computer valt steeds uit, als je hem aanzet krijg je systeemcontrole, melding dat er een reboot moet worden uitgevoerd, tonnen beschadigde bestanden... Hoe krijg ik dat weer 'heel'? Geld voor een nieuwe computer is er nu niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

31-03-2009 om 18:12

Welk spyware programma heb je gedownload?

Kan je niet terug gaan naar een systeem herstel punt van voordat je de software hebt geinstalleerd.
Start --> programma's --> bureau accesoires --> Systeemwerkset --> systeemherstel.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-04-2009 om 00:06

Hier ben ik weer even

voor zolang het duurt. Ik doe iets goed blijkbaar want ik kan lijkt wel als enige hier langer dan 1 seconde op de computerHopelijk heb ik tijd genoeg voor mijn noodzakelijke OO uurtje.
Ik heb Fighterspyware gedownload. Het leek me nog wel zo betrouwbaar... Als ik zo klaar ben met internetten ga ik de tip van het herstelpunt even bekijken. Windows opnieuw installeren is een tip die ik op mijn werk ook kreeg. Als het moet doen we dat. Ik zal daar wel eerst een externe cdrom voor moeten regelen/aanschaffen. Die is nl al héél lang stuk. Het wordt echt tijd voor een nieuwe computer denk ik, maar eerst even sparen.

Kaaskopje

Kaaskopje

01-04-2009 om 00:08

Correctie

Spywarefighter, zo heet het.

Rob

Rob

01-04-2009 om 17:37

Verwijder die eerst eens

http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7750nl.html, geeft niet zo'n goede review van het product. Ikzelf ken het helemaal niet. Ik gebruik Spybot en spysweeper van webroot als anti spyware bescherming. Spybot is gratis, Spysweeper moet je kopen.

Spywarefighter

Start op in veilige modus (bij aanzetten PC herhaaldelijk op F8 timmeren) En dan spywarefighter verwijderen: geknipt/plakt van hun site.
Hoe kan ik SPYWAREfighter verwijderen?
U kunt verwijdern door te klikken op:
Start -> Configuratiescherm -> Software.
Selecteer SPYWAREfighter en klik op 'Verwijderen'.
U kunt SPYWAREfighter ook verwijderen door als volgt te klikken:
Start -> Alle Programma's -> SPYWAREfighter -> Uninstall SPYWAREfighter
Je hebt 't over tonnen beschadigde bestanden, wat bedoel je daarmee?

Kaaskopje

Kaaskopje

01-04-2009 om 23:54

Adem in adem uit

Ikzelf dan hè!
Nadat ik vanmorgen echt dacht dat we de computer konden begraven kreeg ik vanmiddag op mijn werk het blije nieuws dat hij weer genezen is. Het zal een rare samenloop van omstandigheden zijn geweest dat de computer precies na mijn download het loodje leek te leggen, maar nadat manlief de computer vanmiddag eens onderhanden had genomen en er een halve kat uit had verwijderd deed ie het weer als een tierelier. Ongelofelijk! Als maatregel tegen zoveel ingewaaide troep staat de computer nu naast mijn oor te snorren. Wel wat irritant, maar voor de goede zaak heb ik wat over.
Bedankt voor de tips en Pelle ik ga jouw tip in mijn agenda zetten.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-04-2009 om 21:54

Zoals jullie misschien gemerkt hebben

ben ik deze week erg weinig op OO. De computer is dus echt ter ziele en geld voor een nieuwe is er even niet. Misschien kunnen we er een in bruikleen krijgen via via.
Ik mag, ja ja, even op de nieuwe laptop van mijn dochter. Wat een crime zeg zo´n laptop. Type ik een apestaartje, krijg ik aanhalingstekens. Alles zit ergens anders. Alleen als ik echt even een dosis oo nodig heb zal ik dus dat ongemak voor lief nemen!
Nou tot volgende keer.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.