Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nele

Nele

07-11-2010 om 22:39

Online ´verzamelpunt´ gezocht

Hallo,

Ik werk met zo´n 20 collega´s over een groot werkgebied en we vinden eigenlijk dat we elkaar te weinig tegenkomen. De overlegmomenten zijn vaak gevuld met allerhande zakelijke mededelingen en andere praktische zaken.
Nu heb ik beloofd eens op zoek te gaan naar een online mogelijkheid om samen te komen voor wat social talk maar zeker oook om werkervaringen/tips/tricks uit te wisselen. Ik heb een aantal punten op mijn verlanglijstje; het moet afgeschermd zijn, dus alleen toegankelijk voor leden. Eenvoudig te gebruiken. Overzichtelijk. Graag mogelijkheden om documenten te plaatsen/delen.
Ik ben ooit lid geweest van een msn-groep. Daar hadden we al deze mogelijkheden. Helaas bestaat dat niet meer en met de opvolger kan ik echt niet uit de voeten.
Welke mogelijkheden zijn er nog meer? Waar hebben jullie goede ervaringen mee?
Groeten, Nele

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nasha 1st

Nasha 1st

07-11-2010 om 22:53

Clubs

http://www.clubs.nl/ Daar zijn wij met onze groep naar overgestapt toen msn er mee stopte.

Bijtje

Bijtje

08-11-2010 om 20:43

Klinkt als...

Hyves?

koentje

koentje

09-11-2010 om 10:08

Ja dacht ik ook.

je kunt op hyves een pagina openen voor een clubje en deze net zo afsluiten als je wilt. Maar voorwaarde is dan dat personen een hyves moeten hebben om erop te kunnen volgens mij.

Nele

Nele

09-11-2010 om 22:14

Dank jullie

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben me in jullie tips aan het verdiepen. Clubs komt zo, op het 1e gezicht, heel dicht bij wat we zoeken.
Hyves is door een aantal van ons afgekeurd, ze willen pertinent niet meedoen aan de hyves. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet dol ben op Hyves maar een ik zou natuurlijk idd een afgesloten pagina voor ons kunnen maken. Ik ga het in de groep gooien...over de mail voorlopig nog
Groeten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.