Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

wendelien

wendelien

23-03-2011 om 13:21

Op welke sites

kom je verder op bijna dagelijkse basis?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
wendelien

wendelien

23-03-2011 om 13:24

De voorzet

Ik zie wel dagelijks de Volkskrantsite en die van de NOS en verder wat sites die ik beroepshalve raadpleeg. En natuurlijk tegenwoordig weer bijna dagelijks het OO-Forum. Maar ik heb het idee dat er nog veel meer interessants en onderhoudends is, alleen weet ik niet waar ik moet beginnen. Graag tips, dus.

Hmmm.

Hier natuurlijk. Verder eigenlijk geen dagelijkse standaardfavorieten. Soms check ik nu.nl., en ik ben regelmatig te vinden op de site van de golfbaan. Ook buienradar is soms een favoriet (vooral om de ideale vertrektijd te plannen voor een fietstochtje, rondje golf oid. Zoon wil ook nog wel eens checken of ie het droog gaat redden op zijn fietstocht naar school.

Verder webchef.nl voor de recepten (maar niet elke dag) Wikipedia voor de antwoorden op de oneindige stroom vragen van zoon 2 (dat doen we dan samen) en bol.com/amazon voor boekaankopen. Maar wederom...da's niet dagelijks...

Ingrid

Hihi

Ik moest van binnen een beetje grinniken op deze vraag. Ik kom namelijk dagelijks op een aantal sites waar echt werkelijk niemand hier ooit van gehoord heeft. Namelijk mijn eigen site (en het 'achter de schermen gedeelte'), en die van alle collega's en quiltende klanten. In mijn branche is een weblog namelijk heel erg booming. Een soort virtuele krant voor die specifieke branche dus. Ik zou niet zonder kunnen, en ik gebruik het dus ook zeer intensief. Ik noem het weleens mijn virtuele etalage; ik vertel wat er nieuw is en hoe je het doet en met de links die ik plaats zijn de geïnteresseerden zo in mijn webshop.
En verder? Hier natuurlijk en smulweb, weeronline, facebook (voor internationale contacten in mijn wereld) en paypal.

Dorry

Lynna

Lynna

23-03-2011 om 19:00

Marinetraffic

Marinetraffic om te zien waar mijn vriendje uithangt, facebook, hyves, NU, Elsevier, MSN, allerlei RSS feeds van kranten. Vooral veel nieuws eigenlijk.....

Jula

Jula

23-03-2011 om 20:58

Nogal veel geloof ik

Uhmm, een heleboel livejournal communities (parenting, cooking, fanfiction etc)nu.nl, volkskrant, tastespotting, ool, marktplaats, ebay, hotmail, google, camping-frankrijk, allrecipes en nog een heleboel losse blogs .

Kiki

Kiki

23-03-2011 om 20:59

Ik:

ben dagelijks hier en hyves en facebook, houdt daar ook een suf blogje over mijn blunders bij.

Ik kijk op nu.nl. Ik lees een blog van een Amerikaanse vrouw www.becauseisaidso.com

Ik kijk (tot mijn schaamte) dagelijks de twittersite van Sylvia Witteman

Omdat mijn nichtje een blog bijhoudt over haar kindje met taaislijmziekte, lees ik via haar wat blogs van lotgenoten.

Ik heb op zakelijk gebied linked-in, waar ik nooit op kijk, we werken met een online database, te bereiken via een website en ik heb twitter voor de zaak.
En natuurlijk mijn websites, mijn forum, maar dat is allemaal voor werk.

Dat was het eigenlijk, niets hoogstaand of nuttig (verre van)

Emmawee

Emmawee

23-03-2011 om 23:23

Op dit moment...

www.beleefdelente.nl. Ik kijk geregeld even bij de oehoe.
Groeten, Maw.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

24-03-2011 om 09:21

Best veel

OOL natuurlijk
nos.nl
De websites van mijn werk
Marktplaats (ivm specifieke hobby)
Twee andere fora (en soms wel meer, bijvoorbeeld als ik vakantie aan het voorbereiden ben)
LinkedIn
Twitter
Hyves
Website school oudste (ivm cijfers repetities en SO's)
Website van de bank (checken af- en bijschrijvingen)

Puck

Puck

24-03-2011 om 09:37

Ook best veel

OO-forum staat met stip onbedreigd boven aan.
En verder:hyves, nieuwssite van de regionale omroep, geocaching.com (ivm hobby/vrijetijdsbesteding), school (voor roosterwijzigingen, huiswerk en cijfers), websties van mijn werk, spelletjessites (bubbles, chuzzles en griddlers), hotmail.
Niet dagelijks, maar wel frequent komen daar dan bij: marktplaats, bank, sportvereniging, manege waar Puckdochter rijdt, etc.

Vera*

Vera*

24-03-2011 om 10:18

Best veel

Als startpagina's heb ik hotmail, spelletje, oo, marktplaats, buienradar, gmail, telegraaf en beleefdelente.
Verder ben ik nog actief op diverse fora en zoek ik badpakken op ebay, bekijk websites van de sportclubs en die van de bank.

wendelien

wendelien

24-03-2011 om 14:31

Oef

ik verhuis. Het is wel heel eenzaam in Alles Digitaal, zag ik. Ik hoop dus dat jullie me daar komen vergezellen met nuttige en aangename links en tips.

Nou wendelien (o.t.)

kiss je draadje maar goodbye inderdaad.
Ik ben al een keer verbannen naar verlies en verdriet, naar alles digitaal.. en de andere keren ben ik vergeten.

maar het loopt daar niet inderdaad.

Biene M.

Biene M.

24-03-2011 om 20:06

Ik schreef:

Op de valreep...

... voordat dit draadje naar de digitale begraafplaats gaat.

Het is heel saai, maar ik kom dagelijks op ouders.nl, gmail, hyves, nu.nl, funda, twitter en knmi.nl. Verder kom ik vaak op conceptispuzzles.com, en de site van mijn bank.

Lang niet dagelijks, maar gemiddeld wel eens per week: marktplaats, etsy.com.

(Maar ik was al te laat, terwijl ik schreef werd dit draadje gearchi- eh, verplaatst.)

krin

krin

24-03-2011 om 20:46

Hee, een vers draadje

in mijn favoriete rubriek. Ik begin hier altijd, jullie niet? )
Ik kom dagelijks op OO, Twitter, nu.nl, de site van mijn sportclub (want startpagina) en dat is het wel. Is ook wel genoeg, anders kom ik nooit meer aan mijn werk toe.
Minder regelmatig (zo eens per week) kijk ik nog de site van zoons school en een stuk of twee weblogs. En nog minder regelmatig op webwinkelsites als Bol en zo.

Emmawee

Emmawee

24-03-2011 om 22:39

Krin

LOL!!

Maar ik wil toch ook vooral nog maar eens zeggen dat www.beleefdelente.nl zo enorm ontzettend leuk is.

Maw.

Mary-Jane

Mary-Jane

25-03-2011 om 00:19

Sites

Ik handel graag op de beurs, dus marktgevoel.nl en iex.nl volg ik doorlopend en natuurlijk de nieuwssites. Geen hyves en facebook, wel livejournal voor dagelijkse dosis fanfiction. Als ik me verveel start ik een dorpje op travian.nl of evony.com. Soms kom ik ook nog buiten

wendelien

wendelien

25-03-2011 om 13:24

Leven in de

digitale brouwerij!
Waar ik verder af&toe rondhang zijn vakantiegerichte sites. Ik mag bijv. graag huisjes zoeken en dat wordt steeds leuker omdat er steeds vaker interieurfoto's te zien zijn. Ook wel leuk in dat verband is Tripadvisor. 't WWW gebruik ik wel tamelijk doelgericht. Ik geloof niet dat ik ooit er een spelletje oid heb gedaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.