Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Yaron

Yaron

11-02-2013 om 12:54

Opmaakprogramma gezocht

Ik ben op zoek naar een opmaakprogramma, waarmee ik eenvoudig, mooie layouts kan maken. Ik heb Wordstarter op de computer, maar daar kan ik niet zoveel mee. Op mijn vorige pc had ik een uitgebreide versie van Printmaster, hoewel het een oud programma was werkte het precies zoals ik wou. Op de laptop met Windows7 werkt het programma niet meer. Wie weet een, liefst betaalbaar, alternatief. Ik heb al gekeken naar Adobe Indesign, lijkt me super, maar is me veel te duur.

Merel

Merel

12-02-2013 om 09:30

Nieuwere versie?

Ik googlede even naar wat Printmaster voor een programma is, maar kan je niet een nieuwere versie kopen, volgens mij doet die het wel op windows 7. Zeker als je zo tevreden was over dit programma, zou ik niet ineens switchen. Met www.picmonkey.com kan je trouwens wel wat leuke bewerkingen doen, wellicht iets voor nu even. (is een gratis online programma)

Yaron

Yaron

13-02-2013 om 09:46

Merel

Bedankt voor je reactie, ik had overal naar gezocht, maar niet naar een nieuwere versie van Printmaster, dom dom. Maar ik kan de versie nergens in Nederland kopen en ik heb geen creditcard, dus dat wordt hem helaas niet. Ik ga nog even verder op zoek, andere suggesties zijn welkom.

Inge M

Inge M

13-02-2013 om 17:43

Yaron

Met Paypal kun je ook in het buitenland kopen, heb je geen creditcard nodig.
Die kun je, als je wilt, koppelen aan je Nederlandse bankrekening. Maar dat hoeft niet.

pek

pek

14-02-2014 om 07:39

printmaster

Hallo,

Ik kwam hier toevallig nawat Googlen terecht en zag Uw oproepje.
Ik verkoop deze Printmasters hier in Nederland.
Heeft U nog interesse of weet U mensen die deze nieuwe versie zoeken.

Gr Paul ( [email protected] )

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.