Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Klaartje

Klaartje

29-06-2012 om 09:01

Ouders online app

Is er eigenlijk ook een app voor android besturing? Of alleen voor de I phone? Ik kan m namelijk niet vinden.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
margje van dijk

margje van dijk

29-06-2012 om 16:56

Die is er niet

Ik heb de vraag ook wel eens gesteld. "De programmeur" heeft alleen een Apple toestel en daarom alleen een Apple app gemaakt. Hij sloot niet uit de Android er misschien nog wel eens zou komen.

Zie archief.

Margje

Kaaskopje

Kaaskopje

29-06-2012 om 23:27

Klaartje

Ik lees gewoon de normale internetuitvoering op mijn 'android' smartphone. Ik reageer zelden via mijn telefoon, omdat ik het nogal een klus vind om een heel verhaal te typen. Dat doe ik dus weer als ik thuis ben Maar voor de rest vind ik het goed te doen.

Forum zonder frames

Ik gebruik op mijn tablet gewoon het forum zonder frames. Dat gaat goed, de luxe versie niet, die gaat 'buiten beeld' en dan moet ik de hele tijd heen en weer schuiven om een rubriek aan te tikken....
Ik reageer ook wel eens via de tablet. Maar dan sluit ik mijn toetsenbord (ingebouwd in hoesje) eerst aan...dat getik op die ieniemienie lettertjes is ook niet alles....Op mijn smartphone lees ik ook wel eens. Maar reageer ik bijna nooit...
groeten albana

Lynna

Lynna

01-07-2012 om 19:04

Toetsenbord

Ik heb ook een toetsenbord voor mijn ipad. Heerljk. Maar ik ben nu dus een reactie aan het tikken en het scherm kantelt niet mee. Dus ik moet mijn hoofd dwars houden om mee te lezen. Doe ik iets verkeerd?

Rotatievergrendeling

je kunt bij instellingen kiezen dat de zijknop de functie krijgt van rotatievergrendeling, misschien dat je daar wat mee kunt?

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

02-07-2012 om 16:27

Nee hoor

Als je in de app een reactie wilt tikken kantel automatisch het scherm. Na het kantelen mis je halve teksten dus dan miet je eerst de app weer sluiten. Is wat omslachtig, hopelijk is dat snel opgelost.
Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.