Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

(Janneke67)

(Janneke67)

03-01-2012 om 11:04

Ouders Online app op ipad

Werkt de OO app goed bij jullie op de iPad?

Ik heb regelmatig de de tekst van het bericht niet te lezen is of de inhoud staat boven de titel en is maar half zichtbaar,
Na een paar keer proberen heb ikweer wel in eens de inhoud.

Vaak is het als ik de iPad verplaats of pak valt ineens de inhoud va het breicht weg....heel vreemd.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

03-01-2012 om 15:18

Als je een bericht hebt geschreven

Mijn ervaring is dat wanneer je een bericht hebt geschreven inderdaad de titel of een gedeelte van de berichten wegvalt. Wat helpt is 2x op de homeknop drukken, in de balk die dan verschijnt de OO picto ingedrukt houden tot hij trilt en wegklikken. Daarna weer op je bureaublad OO opstarten en verder forummen. Is wat omslachtig, hopelijk komt er een oplossing.
Zo, versturen en dan ga ik de bovenstaande stappen uitvoeren anders kan ik niet verder forummen.
Rosa van der Zanden

(Janneke67)

(Janneke67)

03-01-2012 om 17:31

Rosa

Ik kan je niet helemaal volgen......homeknop? je bedoelt dan de thuisknop van de ipad?? of wat bedoel je? Met de OO picto bedoel je vermoedelijk de app? (want die gaat trillen als je die ingedrukt houdt, maar wegklikken? Dan ga je hem verwijderen??

Kan er geen patat van maken

Hopelijk pikt de redactie/forumbeheer dit draadje op en gaan ze iets aan de bug doen!?!? Redactie...kunnen jullie reageren aub?

Groetjes Janneke

Een poging

Wat inderdaad helpt is de app echt afsluiten.
Je drukt 1 keer op de ronde knop op de voorkant van je pad zodat OO afsluit
Daarna 2 keer kort achter elkaar
Daarna komen de apps die je het laatst gebruikt hebt onderaan je beeld te staan
Dan je vinger op de OO tot die gaat trillen, dan verdwijnt hij uit de onderste balk
Dan weer op de ronde knop op de voorkant en dan weer op de OO klikken en dan is het weer goed.

Wat bijmij wel helpt is de orientationlock aan te zetten dan heb ik er geen last van.

Lisetje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

(Janneke67)

(Janneke67)

03-01-2012 om 23:40

Dat ga ik dan volgende keer proberen

Ik heb trouwens een mail gestuurd naar het forumbeheer en kreeg vrijwel direct een berichtje terug dat ze niet op de hoogte waren van dit probleem bij de app voor de iPad en dat ze er naar gingen kijken. Dus hopelijk is het snel opgelost.
Goede service!

Groetjes janneke

(Janneke67)

(Janneke67)

03-01-2012 om 23:42

Lisetje

Wat is de orientationlock ?

Orientationlock

Dat zorgt ervoor dat het scherm niet meedraaid als je je pad scheef houd, is bv handig om in bed te lezen.
Je kunt via instellingen instellen dat het kleine knopje boven de volumeknop de oerientatielock is.

Lisetje

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

(Janneke67)

(Janneke67)

04-01-2012 om 11:32

Thanks

Wist niet dat het zo heette...dacht iets van rotatielock? What's in a name.....

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

04-01-2012 om 22:46

Janneke

Inderdaad wat Lisetje beschreef. Rotatie vergrendelen helpt bij mij niet, helaas. In landscape typen zou ook zo fijn zjn .

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.