Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Snuggle's

Snuggle's

16-06-2011 om 12:08

Ouders online app

Ik heb sinds kort de oo app, heel leuk, maar weet iemand of er een zoekfunctie op zit die ik misschien niet kan vinden? Ik vind het vooral erg handig nl om op mijn eigen naam te zoeken zodat ik de draadjes waar ik in geschreven heb zie. Anders vergeet ik nog wel eens dat ik ergens in discussie was .

Snuggles

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
kaatje1972

kaatje1972

19-06-2011 om 21:59

Volgens mij niet

Ik kan geen zoekfunctie ontdekken helaas. Alleen via de website ...
(null)

Belle Époque

Belle Époque

19-06-2011 om 22:33

Die app...

Wanneer komt er een Androidversie...?

Lynna

Lynna

19-06-2011 om 23:02

Op 0 dagen zetten?

Als ik de app op 0 dagen zet krijg ik de draadjes van de afgelopen week. Is het niet mogelijk om alleen de reacties van vandaag te krijgen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Snuggle's

Snuggle's

20-06-2011 om 02:45

Lynna

Ik heb hem op 1 dag staan, maar moest mijn telefoon aan en uit zetten voordat hij dat pakte, en dan weer opnieuw naar de instellingen kijken.
Jammer dat er inderdaad geen zoekfunctie lijkt te zijn, misschien iets voor een update ?

Snuggles

0 dagen

Zou inderdaad fijn zijn als 0 dagen gaat werken, nu krijg je dan inderdaad berichtjes van de hele week.

Snuggle's

Snuggle's

21-06-2011 om 17:07

Minna

Zie mijn reactie hierboven. Ik heb hem op 1 dag staan en ik krijg ook gewoon alleen de draadjes van 1 dag en de draadjes waarin gereageerd is 1 dag of minder geleden.

Snuggles

Ja, klopt

Ja, klopt, heb ik nu ook en dat doet het gewoon, maar zou nog fijner zijn als de nul dagen optie het zou doen en ik alleen de draadjes van vandaag zou kunnen bekijken.
Misschien iets voor een volgende update, samen met de zoekfunctie.

De Programmeur

De Programmeur

23-06-2011 om 06:16

App sluiten

Beste Snuggles,

Je hoeft je telefoon niet uit en aan te zetten als instellingen van apps wijzigt. Je kunt ook alleen de app afsluiten: dubbelklik op de knop en je kunt je lopende apps stoppen. Zo kun je ook helderheid aanpassen, orientatie vastzetten en nog zo wat: dubbelklik de knop en blader naar links.

Zoeken ontbreekt nog idd, is een goede suggestie.

Een Android versie zie ik voorlopig niet gebeuren.

En de 0 dagen optie: tsja, weeknognie, ik zal het eens bekijken. Klinkt wel logisch, toch.

De Programmeur.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

En herkennen jullie

het ook dat als je een bepaalde rubriek aanklikt dat er soms rubrieken door elkaar lopen? Als ik bijv. Alles digitaal aanklik dan kunnen er opeens ook berichten in staan van Algemeen Ouderschap. Het is niet zo dat het perse de vorige of volgende rubriek is, maar dat gebeurt wel vaker. Of een rubriek die je net bekeken hebt (keek ik in V en V en later bij Gezondheid, staan die opeens doorelkaar).

Herkenning?

Egel

Egel

27-06-2011 om 21:20

Ja, dat herken ik. Volgens mij vooral als ik vlug switchte naar een andere rubriek. Gek hè, dat dat kan?

liora

liora

28-06-2011 om 07:02

Nee

Bij mij doet de 0 en 1 dag optie het gewoon. Ik kan alleen niet de app uitzetten door twee maal op de knop te drukken. Ik heb een iPod, wellicht kan dat alleen op de iPhone?

kaatje1972

kaatje1972

28-06-2011 om 08:54

Ipod3 liora?

Waarschijnlijk heb je dan een iPod vd 3e generatie liora? Vanaf de 4e generatie heb je pas die multitaskfunctie erbij gekregen volgens mij want op mijn iPod touch 4 zit het weer wel

liora

liora

28-06-2011 om 23:15

Ja klopt

Heb inderdaad een iPod 3...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.