Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Annet

Annet

12-09-2010 om 19:49

Outlook, map ongelezen email is verdwenen

Hallo,
Sinds gisteren heb ik geen map meer met ongelezen email.
Die mis ik enorm omdat ik veel mail in verschillende submapjes laat binnenkomen.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Ik gebruik Microsoft outlook 2003, windows xp.
Ik heb voor de zekerheid al de virusscanners e.d. gedraaid maar daar is niets gevonden.
Uiteraard heb ik ook opnieuw opgestart.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

13-09-2010 om 19:36

Goede tip, maar niet verplaatst

Ik heb n.a.v. jouw berichtje alle andere mappen doorzocht. Er is nergens een map ongelezen email.
De mailtjes zijn niet weg. Die staan altijd dubbel, 1x in ongelezen email map en 1x in de map waar ze thuis horen.
Ik heb geprobeerd een nieuwe map te maken en daar automtisch nieuwe email in te laten komen. Maar dat lukt niet als je alleen een kopie wilt. Bovendien wil ik eigenlijk geen kopie, ik wil ze gewoon gelijktijdig in twee mappen, zoals het altijd was.

Maxime.M

Maxime.M

13-09-2010 om 21:06

Regels

Met regels kan je dat toch doen in outlook? Dan kan je het in meerdere mappen laten zetten. Maar toch vreemd dat de map ongelezen mail ineens verdwenen is, zit ie soms in de prullen bak? Kan je hem niet vinden met de zoek functie?

Succes,
Maxime

Annet

Annet

13-09-2010 om 21:35

Niet in prullenbak

Dank. Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar geen map gevonden. In de prullenbak vond ik veel zooi (lang niet leeggemaakt) maar geen map ongelezen items.
Met regels lukte het mij niet, terwijl ik die geregeld gebruik. Ik kan wel mail verplaatsen maar niet kopieren naar een bepaalde map.
Buiten dat werkt kopieren niet voldoende. Ik wil dat een item verdwijnt uit de map ongelezen email en dan ook op de oorspronkelijke plek niet meer als ongelezen email staat. Kopieren is dan niet voldoende lijkt me.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.