Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lynna

Lynna

16-06-2012 om 10:18

Paar druppels water over ipad

Er zijn een paar druppels water op mijn ipad gevallen. Meteen deed de touchscreen het niet meer en zag ik een smal grijs balkje aan de rechterkant. Op advies van icentre heb ik de ipad gereset, deed de touchscreen het wel weer zodat ik hem uit kan zetten. Volgens hen kan ik hem nu het beste een dagje uit laten staan zodat ie goed kan drogen.
Ik ga zometeen nog een paar pakken rijst kopen, en hem samen met die rijst in een plastic zak doen. Ik ga zo hopen dat het goed komt!

Iemand ervaring met waterschade op een ipad? En hoe liep dat af?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
(Janneke67)

(Janneke67)

16-06-2012 om 12:23

Nee gelukkig niet, maar

Ik zou hem niet in een plastic zak stoppen hoor...dat lijkt me geen goed idee...dan kan het water nog niet verdampen.

Leg hem dan in de rijst, maar in een open bak, zodat het water wel in de rijst kan trekken (als dit al helpt ???) maar dat het ook kan verdampen.

Ik zou de verwarming aanzetten (het is toch geen lekker weer) en de ipad er vlak bij leggen...zodat het water eerder verdampt.

Succes!!

Misschien

Flink met de föhn droogblazen?Ik zou `m ook niet in plastic verpakken, ik denk dat je dan juist condensvorming krijgt.Ik duim mee dat je `m kunt redden.

madelief

madelief

17-06-2012 om 09:58

Ipod

Zoon van vriendin zijn ipod heeft twee dagen in het Gardameer gelegen. Flink laten drogen in de zon en alles doet het weer! Andere vriendin heeft iphone in de wc laten vallen, daar doet de homeknop het niet meer helemaal perfect maar de rest wel. Ik hoop dat alle apple producten dus zo waterbestendig zijn!

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Vera*

Vera*

17-06-2012 om 12:02

Hier

Puber liet zijn iphone in de wc vallen en ondanks een week in de rijst is het nog steeds niets.

Hier

is ipod in de wasmachine geweest, ondanks rijst en verwarming doet-ie niets meer.

mijn ipod is verdronken in ice-tea

jongste had een half-leeggedronken flesje maar even in haar mama's tas gestopt want het was veeeeel te zwaar om zelf te dragen. Rijst etc heeft niet geholpen. wel geprobeerd, eerst uitgebreid laten drogen enzo. De eerste twee weken deed hij het nog beperkt, en daarna was ie volledig overleden...

Lynna

Lynna

18-06-2012 om 21:18

Lijkt....

Hij lijkt het weer te doen.... Ik hoop niet dat het later alsnog problemen gaat geven.... Ik heb mijn mobiel ook al eens in de wc gegooid, na drogen deed hij het weer, maar na een tijdje begonnen de puntjes van de batterij (weet niet hoe dat heet) oranje te worden. Hij werd ook steeds slechter.

Het verbaasde me met de ipad op zich wel dat hij meteen problemen gaf. Het scherm bestaat immers uit 1 stuk en er zitten geen randjes in. Het water viel op het scherm.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.