Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Nasha 1st

Nasha 1st

22-10-2010 om 21:25

Pc problemen, wat als je geen recovery cd hebt?

is er dan nog een mogelijkheid om alles nieuw te installeren?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Natuurlijk

Als je besturing compleet aan gort is kan je altijd nog je schijf formateren en alles opnieuw installeren. Dan moet je natuurlijk wel installatie-cd's hebben van de programmas die je erop had staan. En erg belangrijk: ALLE DATA DIE EROP STOND IS DAN VERLOREN GEGAAN!

Rob

Rob

23-10-2010 om 10:02

Cd bestellen bij fabrikant

De meeste fabrikanten kunnen je een Recovery CD opsturen, meestal wel tegen vergoeding, waarmee je de windows versie kunt terug zetten. Let er wel op dat je bestanden etc wel eerst probeert veilig te stellen, want de recovery cd set de pc terug in de staat zoals die origineel uit de doos kwam. Rob

Nasha 1st

Nasha 1st

23-10-2010 om 12:03

Thnx alvast en nog een vraag.

ik ga de fabrikant contacten. Heb vrij recent een back-up gemaakt, misschien lukt dat nog? Of is het beter de bestanden gewoon te kopieeren? Ik weet niet wat handiger is...

Windows eroverheen?

Het ligt eraan welke windows je hebt, maar als ie nog opstart en je cdspeler functioneerd nog, kan je vaak windows erook óverheen zetten. Dan behoud je wel alle bestanden. Dus ook virussen ofzo b.v.
groeten albana

Nasha 1st

Nasha 1st

23-10-2010 om 21:20

Vista

is het. En hij start nog wel gewoon op, maar heeft de onhebbelijke neiging ineens een blauw scherm met foutmelding te geven. Slim computerneefje denkt dat er iets met een update niet goed is gegaan. Dat geeft ie tenminste ergens aan....Computerneefje gaat inderdaad Vista opnieuw installeren, ik ga mijn bestanden even kopieeren, je weet maar nooit....

Primavera

Primavera

24-10-2010 om 11:28

Probeer eerst even restore point

Als er een update niet goed is gegaan is dat meestal heel makkelijk te herstellen door een paar restore points (punt van herstel?) terug te gaan.
Ik zou dat eerst even proberen.
Groeten Primavera

Nasha 1st

Nasha 1st

24-10-2010 om 11:44

Primavera, dat had

ik inderdaad ook meteen geprobeerd, maar dat doet hij dus niet. Hij geeft een foutmelding en dat systeemherstel niet mogelijk is. Vandaar dat ik slim computerneefje om raad vroeg....Zelfs hij zag dat er geen andere mogelijkheid was. Recovery cd heb ik niet (meer), dus nu gaat hij vista opnieuw installeren...en dan hoop ik dat het probleem voorbij is.....

Nasha 1st

Nasha 1st

26-10-2010 om 22:37

Vista opnieuw

maar alles weg nu natuurlijk, tenminste, alles wat op het bureau blad stond enzo....slik...maar goed, als ie het maar weer doet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.