Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Anna N

Anna N

28-01-2011 om 14:05

Piep

Onze copmuter is na bijna 8 jaar wel aan vervanging toe. Van mijn broer heb ik een nog bijna nieuwe, nauwelijks gebruikte computer gekregen. Ik heb hem even uitgeprobeerd en hij werkte prima, alleen kon ik de codes en wachtwoorden voor het overzetten van mail enzo niet vinden, dus heb ik de oude weer aangesloten. Inmiddels heb ik alle codes en wachtwoorden, dus ik wilde de nieuwe weer aansluiten. Alleen geeft hij nu geen beeld, hij piept alleen maar. Net zo'n geluid als een in-gesprek-toon bij telefoon. Omdat ik hem dus gekregen heb, kan ik er niet mee naar een winkel om er naar te laten kijken, dus ik probeer het hier even: iemand enig idee waarom de computer piept en niks doet en vooral: hoe ik daar van af kom?

Anna

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rob

Rob

28-01-2011 om 18:25

Opstart beep codes

Die krijg dus nu, zie http://www.computerhope.com/beep.htm voor een overzicht. Wellicht is er iets los geraakt, aangezien je geen beeld hebt zou het de videokaart kunnen zijn. Op de site staat het overzicht wat de piepjes betekenen, Dus aanzetten en goed luisteren en tellen. Dan opzoeken op de site wat het kan zijn. suc6 Rob

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.