Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

blondie

blondie

30-11-2010 om 09:42

Pokemon heartgold vraag

Heel (maar dan ook echt heeeeeeeeel hoog) op de verlanglijst stond hier in huis Pokemon heartgold voor DS. Nu vond ik die wat duur, zeker als er nog meer kado's verwacht worden, dus heb ik deze 2ehands aangeschaft.
Betekent dit dat het spel al gespeeld is, en kind niet meer alles zelf hoeft te zoeken, of kun je het ook weer van voren af aan gebruiken - resetten of zo? (geeft op zich niet, maar dan maak ik een passend gedicht)
Blondie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

30-11-2010 om 11:25

Volgens zoon

kun je 'm resetten, in het menu staat iets van New Game ofzo en dan zóu je weer opnieuw kunnen beginnen.

Groetjes,

Wilma

Blondie

Blondie

30-11-2010 om 11:34

Dank je wilma

Ik zal 'm eerst hier 's avonds even opstarten en dan kijken of het me lukt.
Blondie

Nasha 1st

Nasha 1st

30-11-2010 om 23:22

Pokewalker erbij?

Anders, als die er niet bij zit, is je zoon nog teleurgesteld denk ik....Maar kijk ook even of daar een pokemon op staat....

Blondie

Blondie

01-12-2010 om 22:44

Nasha

Dank voor je reactie, ik had speciaal geselecteerd op de pokewalker, dus die zit er bij. Hoe kan ik zien of daar een Pokemon op staat (echt blont misschien ).
Ik heb het spel al wel opgestart en het lijkt alsof de verkoper de boel netjes leeg heeft gehaald.
blondie

Nasha 1st

Nasha 1st

01-12-2010 om 22:58

Hahaha, net zo blond

als ik dan, want dát weet ik ook niet, hahahah, maar dat ding moet aan kunnen, en dan zou je het moeten kunnen zien....

Blondie

Blondie

02-12-2010 om 23:02

Nou

You tube filmpjes erbij gekeken, maar als ik het spel opstart kom ik alleen in het begin. Ik denk dat de pokewalker dus ook leeg is. Ik zie ook niets bijzonders als ik de pokewalker opstart, dus ik hoop er maar het beste van. En anders is mijn zoon hopelijk net zo blond als ik
Blondie

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.