Alles Digitaal Alles Digitaal

Alles Digitaal

Lynna

Lynna

18-02-2009 om 18:54

Poken

Ik zag vandaag bij 1vandaag iets over Poken. Nou had ik daar nog nooit van gehoord en dat terwijl ik dacht dat ik toch heus wel bij de tijd ben
Wie van jullie gebruikt zuks? Of is dit alleen iets voor tieners/jongvolwassenen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Buddypoke?

ja dat heb ik bij Hyves, maar ik heb dan ook veel kinderen in mijn Hyves staan, die mij vroegen of ik er ook één wilde maken. Wat wil je erover weten? Suus

Lynna

Lynna

18-02-2009 om 22:07

Letspoken

Nee, ik bedoelde eigenlijk een soort sleutelhangertjes met daarin gegevens over je hyves, linkedin en allerlei andere sociale dingen. Kun je tegen elkaar klikken en dan nemen ze elkaars gegevens over. Zoals hier: http://www.letspoken.com/

Maar wat buddypoke is weet ik ook niet, kun je dat uitleggen? Of er een voor mij maken?

Ow...

Daar weet ik niks van af, ik loop weer lekker achter :s. Buddypoke is een poppetje wat je kan aanpassen aan je eigen wensen (haarkleur, mannelijk/vrouwelijk enz.) Het beweegt ook, waardoor je "samen" met een BP van je "vrienden" kan dansen, knuffelen, enz. Snuffel maar rond op Hyves, daar vind je het vaak wel ergens Suus

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.